וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה מהפיגוע בתל אביב: המחבלים ריססו לכל עבר - ורצחו ארבעה

דנה ירקצי, שבתי בנדט ואבי אשכנזי

9.6.2016 / 9:42

בתיעוד ממצלמות האבטחה של מסעדת "מקס ברנר" במתחם שרונה בתל אביב, ניתן לראות כיצד שני המחבלים, לבושים בחליפות, פותחים באש ויורים לעבר הסובבים אותם. בבית החולים איכילוב נקבע מותה של פצועה קשה נוספת

צלמים זמניים מורשים

הבוקר (רביעי) הותר לפרסום שמו של אחד הנרצחים במתקפת הטרור בתל אביב - עדו בן ארי, אב לשניים בן 42 מרמת גן. בתיעוד ממצלמות האבטחה ממסעדת "מקס ברנר" במתחם שרונה בעיר, שם ישבו השניים בטרם יצאו למסע ההרג, ניתן לראות כיצד הם יורים לכל עבר בניסיון לרצוח כמה שיותר מיושבי המקום.

אמש, לאחר שעות שבהן נאבקו הרופאים על חייה, נקבע מותה של הרוגה רביעית מפיגוע הירי, שהשתרע על פני כמה רחובות ממסעדות "מקס ברנר" ו"בנדיקט", לעבר רחוב הארבעה, שם המשיך אחד המחבלים לירות ופנה לעבר המשרד לביטחון הפנים. בשלב זה, נורה ונתפס בידי מאבטחי "קול ישראל" ומאבטחי המשרד לביטחון פנים, ומצבו בינוני. מחבל נוסף נעצר.

בבית החולים איכילוב מאושפזים הבוקר שישה פצועים מהפיגוע, 4 במצב בינוני ביחידות לטיפול נמרץ השונות, ו-2 במצב קל במחלקת נשים.

עוד בנושא:
חמאס על הפיגוע בתל אביב: "ההפתעה הראשונה לציונים בחודש הרמדאן"
נתניהו בזירת הפיגוע בתל אביב: "רצח בדם קר של מחבלים נפשעים"
המחבלים ישבו במסעדת "מקס ברנר": "הם לבשו חליפות, לקחנו מהם הזמנה"

פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
כוחות באזור המסעדה לאחר הפיגוע/מגד גוזני

כוחות גדולים של המשטרה הגיעו למקום יחד עם חיילים מבסיס הקריה הסמוך, כמו גם מפקד מחוז תל אביב ניצב משה אדרי, שעדכן בזירת הפיגוע כי האירוע הגיע לסיומו וכי לא הייתה התרעה עליו. "שני המחבלים נוטרלו, אחד נעצר והשני פצוע ירי. כלי הנשק נתפסו", אמר. "כרגע, ממה שעולה לנו - לא הייתה התרעה. אנחנו לא יודעים על מחבל נוסף שמסתובב, אפשר לחזור לחיים. אנחנו נגביר את הסריקות והחקירה בראשיתה. נעדכן את כלי התקשורת אם יהיו אירועים נוספים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס דיון חירום בקריה בתל אביב בעקבות הפיגוע. נתניהו, שנחת בנתב"ג זמן קצר לאחר האירוע בתום ביקור במוסקבה, נועד עם השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, המפכ"ל רוני אלשיך וגורמי ביטחון נוספים. מאוחר יותר הגיע לזירת הפיגוע יחד עם שר הביטחון אביגדור ליברמן ועם ארדן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016/מגד גוזני

יוסף ריאד ג'ברין, עובד במסעדת "מקס ברנר", סיפר כי הוא לא חשד שהשניים הם מחבלים. "הם היו לבושים כמו עורכי דין. חליפות שחורות עם חולצה לבנה ועניבה שחורה", אמר.

עדי שמיעה שנכחו בסמוך למתחם סיפרו כי הם "שמעו עשרות כדורים שנורו ולאחר זמן קצר נשמע דממה באזור". סלמה אגבריא הייתה בזירה עם איברהים בעלה ועם שלושת ילדיהם, נור וואסים וסמיר, בני 15, 11 וארבע. "ישבנו ב'מקס ברנר'. ראיתי את המחבל, הוא היה שחור ורזה ופשוט ירה לעברנו. מיד התכופפנו, היו צרחות, עזבנו את התיקים ונמלטנו לעבר המבנה אבל גם משם יצאו אנשים בבהלה. זה היה ממש מפחיד. לקחתי את בני הקטן ופשוט רצתי כדי להציל את הילדים".

(עדכון ראשון: 0:59)

פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016/מגד גוזני
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully