וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני היורו: צרפת השיקה אפליקציה שתעדכן על פיגועים בזמן אמת

הממשלה שחררה יישומון שיתריע את המשתמשים במקרה של מתקפות טרור בהתאם למיקומם. האזהרות יהיו שקטות וללא רטט כדי לא להסגירם במקרה שהם יסתררו והם יקבלו הסבר קצר על האירוע

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

ממשלת צרפת שחררה היום (רביעי) אפליקציה לטלפונים הסלולריים שתשלח התרעות לציבור במקרה של מתקפת טרור. זאת יומיים בלבד לפני פתיחת משחקי אליפות אירופה בכדורגל במדינה, שנמצאת בכוננות גבוהה מחשש לפיגועים בשטחה בזמן יורו 2016. לפי משרד הפנים, היא תזהיר משתמשים בהתאם למקום שלהם "במקרה של חשש למתקפה".

הממשלה אמרה כי היא פיתחה את האפליקציה לאחר מתקפת הטרור בפריז, שאירעה בחודש נובמבר ושבמהלכה נהרגו 130 בני אדם. רק אתמול הודיע משרד החוץ בבריטניה כי אצטדיוני הכדורגל, אזורי כינוס של אוהדים ומוקדי תחבורה ציבורית הם יעדים פוטנציאליים לפיגועים בזמן המשחקים.

המשתמשים יוכלו לקבל התרעות על עד שמונה אזורים נוספים פרט למיקום בזמן אמת. הן יציעו תיאור מקוצר של האירוע כמו גם עצות כיצד להתגונן במקרה של טרור.

ההתרעות לא יגרמו לרטט בטלפונים הסלולריים או ישמיעו קול כלשהו על מנת להבטיח שכל מי שמסתתר בזמן המתקפה לא יחשוף את עצמו בפני התוקפים. הממשלה בפריז הדגישה כי פרטיותם של המשתמשים תישמר וכי בהמשך היא תותאם למקרי חירום נוספים, כמו במצב של שיטפונות חומרים, דוגמת אלו הפוקדים את המדינה בימים האחרונים.

עוד בנושא
בריטניה מזהירה: איום גדול לטרור בזמן משחקי היורו בצרפת
שבוע לפני היורו: ארה"ב מזהירה מפני טרור בכל רחבי אירופה

תרגיל של משטרת צרפת בליון המדמה מתקפת טרור בזמן יורו 2016, 7 יוני 2016. רויטרס
שוטר בתרגיל בליון המדמה מתקפת טרור, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully