וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר עם ש"ס מחריף: "חברי המפלגה לא יופיעו להצבעות בכנסת"

יקי אדמקר וטל שלו

8.6.2016 / 0:35

גורם בכיר במפלגה אמר כי בדיקת הרשות השנייה בנוגע לדבריו של יו"ר דירקטוריון חדשות 10, רמי סדן, אינה אמינה - ועל כן לא יקיימו פגישות או יופיעו להצבעות בכנסת. ח"כ ביטן: "המשבר עם ש"ס אמיתי, אציג לדרעי את ממצאי הבדיקה"

עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: ח"כ יגאל גואטה מגיב לדבריו של רמי סדן)

המשבר עם ש"ס מחריף: גורם בכיר בש"ס אמר הלילה (רביעי) כי חברי המפלגה לא מתכוונים להופיע היום להצבעות או לפגישות בכנסת, זאת בטענה כי "בדיקת הרשות השנייה בנוגע לדברי מנכ"ל חדשות 10 אינה אמינה בעיני ש"ס". יו"ר הקואליציה דוד ביטן הוסיף כי "המשבר עם ש"ס אמיתי" אך כי ממצאי בדיקת הרשות השנייה העלו כי יו"ר הדירקטוריון, רמי סדן, לא אמר כי הוא "שונא את ש"ס" ואת העומד בראשה, שר הפנים אריה דרעי.

"אמונים עלינו הדברים שצוטטו בהודעת ערוץ 10 כי רמי סדן אמר את הדברים הגזעניים נגד ש"ס ונגד יו"ר התנועה אריה דרעי", אמר הגורם הבכיר בש"ס. "אנחנו מאמינים לדברים שאמר גולן יוכפז, מנכל חברת החדשות של ערוץ 1, כי סדן אמר את הדברים הגזעניים לחברי הדריקטוריון. 'בדיקת' הרשות השניה לא אמינה בעיני ש"ס", הוסיף.

עוד בנושא:
יו"ר חדשות 10 החדש מגיב לסערה: "לאנשים בתקשורת קשה עם חובש כיפה"
דרעי שוחח עם נתניהו: "ש"ס לא תעבור לסדר היום על דברי יו"ר חדשות 10"
גולן יוכפז: "רמי סדן אמר: 'אני שונא את ש"ס ודרעי כמותכם באליטה'"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השר אריה דרעי באירוע שבע ברכות לרגל חתונת בתו של דרעי. דצמבר 2015. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
"הממצאים יוצגו ליו"ר ש"ס ובכך נפתור את המשבר". דרעי ונתניהו/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

על אף הטענות מצד ש"ס, בקואליציה מתעקשים כי הבדיקות שהתבצעו ברשות השנייה ובמשרד התקשורת בנוגע לדברים המיוחסים לסדן אמינה. "על פי ממצאי הבדיקה של משרד התקשורת כמו כן גם בדיקת הרשות השנייה שהגיעו אליי, הדברים שנטען שנאמרו על ידי סדן על תנועת ש"ס והעומד בראשה לא נאמרו", אמר ביטן. "יש לנו את זה בסימוכין מחברי הדירקטוריון. בכוונתי להציג את הממצאים ליושב ראש ש"ס מחר בבוקר ובכך אני מאמין שנפתור את המשבר".

אתמול דרש דרעי מראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו לפטר מידית את סדן, שנבחר שלשום לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. דרעי הזהיר כי עד שהדבר לא יבוצע, חברי מפלגתו יצביעו במליאת הכנסת כראות עיניהם. הדברים המיוחסים לסדן דווחו לראשונה בעיתון "הארץ", ולפיהם אמר בישיבה כי "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי, אבל אנחנו כאליטה צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ ולפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות". את הדברים אמר סדן לכאורה בישיבת הדירקטוריון של ערוץ 10, שבה הציג את מועמדותו לתפקיד. מאוחר יותר, צייץ בטוויטר מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, כי סדן אכן אמרו לו את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully