וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שוטר הגיע לפאב כדי לעצור קטטה – והחל לשיר

6.6.2016 / 15:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

לשכת ראש הממשלה הגיבה היום לטענות כי איש העסקים הצרפתי ארנו מימרן תרם מיליון אירו לקמפיין הבחירות של נתניהו בשנת 2009. "כשמר נתניהו היה אזרח פרטי, מימרן תרם 40 אלף דולר לקרן לפעילות ציבורית של מר נתניהו, ונעשתה בהתאם לחוק", נמסר בהודעה.

18 צוותי כיבוי וארבעה מטוסים פעלו בצהריים לכיבוי שריפה שפרצה באזור יער אמציה בחבל לכיש. חיילים שהתאמנו במטווחים באזור פונו משם והוחזרו לבסיסם.

אוקראינה סיכלה 15 מתקפות טרור שתוכננו לקראת פתיחת טורניר אליפות אירופה בכדורגל בסוף השבוע בצרפת. לפי ההודעה, פעיל ימין קיצוני מצרפת, שנעצר כשניסה להבריח חומרי נפץ וכלי נשק מחוץ למדינה לפולין, תכנן לפגוע במטרות מוסלמיות ויהודיות כמו גם במבני ממשל.

סמל ג'ון האריס הגיע לפאב בעיר גלזגו בעקבות דיווח על קטטה. לאחר שעצר את אחד המבלים ואסף ראיות, הוא התפנה כדי לעשות את מה שהוא אוהב באמת – לשיר. האריס עלה לבמה ושר את שירה של גלוריה גיינור "I will survive". גיינור לאחר מכן שיבחה את הביצוע בחשבון הטוויטר שלה.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה נאה ותחול עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully