וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה באוסטרליה: הרוגה שנייה מתקיפת כרישים בתוך פחות משבוע

5.6.2016 / 17:10

המשטרה בעיר פרת' שבמערב המדינה מסרה כי אישה בת 60, שצללה עם גבר נוסף, מתה לאחר שהותקפה על ידי כריש. היא נמשתה על ידיו מהמים, אך היא סבלה מפצעים קטלניים. "הכריש היה ארוך יותר מחמישה מטרים"

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

אישה בת 60 נהרגה היום (ראשון) מתקיפת כריש בחופה המערבי של אוסטרליה – כך מסרה המשטרה בעיר פרת'. האישה צללה לצד אדם בן 43 כשהיא הותקפה. זאת היתה מתקפת הכרישים הקטלנית השנייה באזור בתוך פחות משבוע - רק ביום שלישי האחרון איבד גולש את רגלו וביום שישי האחרון מת מפצעיו בבית החולים.

מפכ"ל המשטרה דני מליגאן אמר כי היא הותקפה כשני קילומטרים מהחוף, באזור פופולרי לצלילה. הוא הוסיף כי שלושה גברים בסירה שהיו בדרכם לדוג באזור נחלצו לעזרתם של השניים לפני שהגבר העלה את גופתה של שותפתו לצלילה מהמים.

עוד בוואלה! NEWS:
אוסטרליה: גולש מת לאחר שכריש כרת את רגלו בחוף במערב המדינה
צפו בזלילה: עשרות כרישים טורפים גופת לווייתן גדול-סנפיר
דרמה באוסטרליה: כדור פורח נסחף במלבורן, הנוסעים חולצו בלב ים

חוף היום בגולד קואסט, קווינסלנד, אוסטרליה, 5 ביוני 2016. רויטרס
"הסירה הצליחה לחצוץ בין הכריש לבין הגבר". חוף סגור בקווינסלנד, אוסטרליה, היום/רויטרס

"כשהוא עלה, הוא ראה המולה במים ואז סירה אחרת הגיעה למשוך אותו מהמים. אז הוא שם לב שהאישה סבלה מפציעות קטלניות", אמר מליגאן. "הסירה הצליחה לחצוץ בין הכריש לבין הסירה של הגבר כשהוא הצליח לעלות על סיפונה ולמשוך את האישה מהמים".

לדבריו, עדי ראייה סיפרו כי הדייגים נדהמו מגודלו של הכריש. "הסירה הנוספת שהייתה במים הייתה באורך של חמישה מטרים וחצי והם טענו כי הכריש היה ארוך יותר ממנה", סיפר המפכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully