וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב יוסף יוצא להגנת שרה נתניהו: "כל מי שקמים עליה לא יצליחו"

3.6.2016 / 18:18

הזוג נתניהו השתתף באירוע "שבע ברכות" שנערך לאחר חתונת בת הזקונים של הרב הראשי הספרדי. בשמחה, שבה השתתפו גם השרים בנט וליברמן, אמר יוסף כי רעיית ראש הממשלה "דבקה במטרה גם כשהיא עוברת ייסורים"

ספק 500

הרב הראשי הספרדי יצחק יוסף יצא אתמול (חמישי) להגנת רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו במהלך אירוע "שבע ברכות" שנערכה לבתו בירושלים. "כל מי שקמים עליה, לא יצליחו. שרה נתניהו לימדה את כולנו מה זה כיבוד הורים", אמר הרב יוסף על אשת ראש הממשלה, והוסיף: "גם כשהיא עוברת ייסורים גדולים, היא דבקה במטרה".

שר הפנים אריה דרעי והרב יוסף שיבחו את שרה נתניהו במהלך השמחה, שנערכה במלון פרימה המלכים בבירה, והיוותה המשך למפגן הכוח של הרב בחתונת בתו לפני יומיים. מלבד נתניהו ורעייתו, השתתפו באירוע גם שר הביטחון אביגדור ליברמן, שר החינוך נפתלי בנט, נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, שר התיירות יריב לוין, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת והרבנים חיים דרוקמן וישראל מאיר לאו.

הרב יוסף גם שיבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "כל זכות שיש היום שעולם התורה פורח ועולם הדתי והחרדי ומסורתי הולך וגדל, זה הרבה בזכותו של ראש הממשלה".

עוד בוואלה! NEWS:
מדינה שלמה נרתמת: כמעט מיליון שקל גויסו לבניית בית לפצוע "צוק איתן"
תושבי התנחלות בשומרון פונו עקב שריפת קוצים; נזק נגרם לקראוונים
2,100 שקלים לחודש: ההורים יוצאים למאבק במחירי הקייטנות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו באירוע "שבע ברכות" לאחר חתונתו של הרב הראשי הספרדי יצחק יוסף. 3 ביוני 2016. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
הרב יוסף וראש הממשלה באירוע במלון בירושלים, אמש/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

חתונת בת הזקונים של הרב יוסף הפכה למפגן כוח אדיר בעבור אביה של הכלה, ואורחים רבים מצמרת המדינה פקדו את האירוע. שרים, ח"כים, רבנים בכירים ובעלי תפקידי מפתח בחברה הישראלית, כולל גם את נשיא המדינה ראובן ריבלין ונשיאת בית המשפט העליון השופטת מרים נאור, הגיעו לאחל מזל טוב למי שסומן על ידי רבים בציבור החרדי-ספרדי להיות היורש של אביו - הרב עובדיה יוסף המנוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו באירוע "שבע ברכות" לאחר חתונתו של הרב הראשי הספרדי יצחק יוסף. 3 ביוני 2016. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
אשת ראש הממשלה באירוע, אמש/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully