וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן עונה למבקרים: כך הפך מרב-טוראי לשר הביטחון

טל שלו, כתבתנו הפוליטית

3.6.2016 / 0:20

בתגובה לביקורות החריפות עם השבעתו של שר הביטחון הנכנס, שטח יו"ר ישראל ביתנו את עשייתו בצה"ל. הוא סיים במסר: "עכשיו כל חייל בצה"ל יודע שהוא נושא בתרמילו גם את שרביט שר הביטחון – וזו בהחלט גאווה"

צילום: דו"צ, עריכה: אביב אירגז

שלושה ימים לאחר השבעתו של שר הביטחון הנכנס אביגדור ליברמן, פרסם יו"ר ישראל ביתנו בעמוד הפייסבוק שלו סטטוס ובו הוא שוטח את עברו הצבאי. זאת, לאור הביקורת החריפה שנשמעה על החלפתו של הרמטכ"ל לשעבר משה יעלון, בשר שהשתחרר מצה"ל בדרגת רב-טוראי. "בימים האחרונים אני מקבל שאלות ופניות רבות מאנשים (בעיקר עיתונאים - אבל גם הם אנשים...) שרוצים פרטים על שירותי הצבאי", פתח ליברמן. "אז כן, אתם יודעים שלא הייתי רמטכ"ל... אבל הנה מה שאולי אתם לא יודעים ועבור כל מי שרוצה לדעת".

בהמשך, פירט שר הביטחון את פרטיו האישיים מתקופת השירות, המקום שבו הוכשר כטירון והשנים שבהן שירת בצבא. "תפקידי בשירות הסדיר היה מש"ק הגמ"ר (הגנה מרחבית) בממשל הצבאי בחברון. מפקדי בתקופת הסדיר היה אלוף משנה (במיל') ימיני כנען, שהיה אז סגן מפקד הממשל הצבאי בחברון והיום הוא מפקד הממשל הצבאי יו"ש במילואים", כתב. "לאחר השירות הסדיר עברתי קורס בבסיס התותחנים בשבטה ושירתי במילואים במסגרת גדוד 942 תומ"תים. המג"ד היה שמוליק וייס".

עןוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מנכ"ל משרד החוץ: "לא צריך לנסוע עד לצרפת, ועידת השלום תיכשל"
יעלון נועד עם ליברמן לפגישת חפיפה: "עומד לרשותך בכל עת"
דרישה לחקור את שלח בחשד להדלפת "מסמך הנגבי": "שיעבור פוליגרף"

לאחר מכן, סיפר על תקופתו בשירות מילואים: "שירתי במילואים עד לשנת 1996, אז התמניתי למנכ"ל משרד ראש הממשלה. בתקופתי כחייל מילואים עשיתי בממוצע 25 ימי מילואים בשנה, כולל כל תקופת מלחמת המפרץ הראשונה, אז גויסתי למשימות בט"ש במחנות הפליטים עסכרים".

לסיום, שיגר ליברמן מסר לחיילים: "ודבר אחד נוסף לסיום: כל חייל שמתגייס מכיר את הפתגם שטבע נפוליאון, ש'כל חייל נושא בתרמילו את שרביט הגנרל'. אז עכשיו כל חייל בצה"ל יודע שהוא נושא בתרמילו גם את שרביט שר הביטחון - וזוהי בהחלט גאווה למדינת ישראל".

(עדכון ראשון: 20:20)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
טקס חילופי שרים במשהב"ט – הקרייה תל אביב, אביגדור ליברמן נכנס לתפקידו. ראובן קסטרו
ליברמן והרמטכ"ל גדי איזנקוט בטקס חילופי שר הביטחון, השבוע/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully