וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: בעל הכה למוות את האנס של אשתו ושוחרר ממעצר

2.6.2016 / 13:59

לאחר שתיעוד של התקיפה הקטלנית פורסם ברשת, הבעל שהכה למוות את האנס של אשתו מדבר לראשונה על מה שקרה באותו ערב נוראי. צפו בתיעוד הקשה מאוד לצפייה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

נהג מונית מניו יורק הכה למוות את האנס של אשתו וטען שהוא בכלל לא רצה להרוג אותו. מאמדו דיאלו תועד במצלמות האבטחה של הבניין בו הוא גר מכה באכזריות את האנס, ארל נאש, במוט ברזל - רגעים לאחר שקיבל שיחה מאשתו שסיפרה לו על גבר שפרץ לדירה שלהם בברונקס וניסה לאנוס אותה. "לא רציתי להרוג את האיש הזה", הוא סיפר לניו יורק פוסט אחרי ששוחרר ממעצר בערב שלישי האחרון, "אני לא שמח כי אני יודע שמישהו מת, ואני יודע שיקשרו את השם שלי למישהו שמת".

בן ה-61, במקור מגינאה, אמר כי נאש, 43, לא הותיר לו ברירה אחרי שתקף את אשתו, נינגלי, בשני בערב והשאיר אותה עירומה ומדממת. "הגנתי על אשתי כי היא הקורבן פה. הוא הכה אותה בראש, הוריד לה את הבגדים וניסה לאנוס אותה. אני לא חושב שהמשטרה הייתה צריכה לעצור אותי אחרי שמישהו נכנס לבית שלי, הפשיט את אשתי ואנס אותה". דיאלו אכן נעצר ע"י המשטרה, אולם ההאשמות הכבדות שהיו נגדו הופחתו מהריגה לתקיפה לאחר שטען להגנה עצמית.

בעל מכה למוות את האנס של אשתו. צילום מסך
מאמדו דיאלו הכה למוות את האנס של אשתו/צילום מסך

בתיעוד שצולם במצלמות האבטחה בבניין, נראה נאש חצי עירום הולך מצד לצד ליד המעלית, אחרי שנמלט מדירתו של דיאלו בקומה השישית. כשדלתות המעלית נפתחו, דיאלו יצא בריצה אל המסדרון כשהוא אוחז במוט ברזל, הבחין בנאש מנסה לחמוק למעלית, התנפל עליו - והכה אותו בזעם שוב ושוב. נאש ניסה להימלט ממנו ואף להדוף אותו ללא הצלחה ומת מפצעיו בבית החולים לינקולן כשלוש שעות לאחר התקיפה.

בית הדין הפלילי בברונקס שיחרר את דיאלו בערבות עצמית. דיאלו נעצר בעבר, אך אין נגדו רשומים במשטרה. שכניו אמרו שהוא אזרח הגון ושומר חוק. לעומתו, נאש הוא אסיר לשעבר שנעצר 19 פעמים בידי המשטרה. הוא הורשע בשוחד ונקשר לאישומים על שימוש בסמים. הוא שוחרר על תנאי ביולי 2015, וב-14 במאי השנה נעצר שוב על הטרדה מינית. ב-2003 הוא הודה שהחזיק בשבי נערה בת 17 למשך יומיים, הכה אותה והתעלל בה מינית.

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: בעל הכה באמצע הרחוב גבר שתפס בעירום עם אשתו

לכתבה המלאה
ארל נאש נרצח לאחר שניסה לאנוס את אשתו של מאמדו. פייסבוק, צילום מסך
אסיר לשעבר שנעצר 19 פעמים בידי המשטרה. ארל נאש/צילום מסך, פייסבוק

לפי המשטרה, נאש הגיע לבניין בו גר דיאלו בסביבות השעה 22:00 באותו יום, נכנס פנימה עם אחד השכנים, דפק על מספר דלתות וביקש מים - עד שהגיע לדירתו של דיאלו. מי שפתחה בפניו את הדלת היא אשתו, נינגלי בת ה-51, שחשבה שזה בנה. נאש נכנס פנימה בכוח, נעל את הדלת מאחוריו והחל להתפשט. נינגלי הציעה לו כסף כדי שיניח לה, אך הוא סירב להצעתה. הוא הכה את נינגלי בראשה עם כיסא לפני שקרע את בגדיה. אחותה נכחה באותו זמן בדירה וניסתה לעזור לה. אחרי 20 דקות של מאבק, נינגלי הצליחה להתקשר לבעלה שהיה בדיוק במונית שלו מחוץ לבניין. הוא מיהר פנימה ומצא את נאש מנסה לברוח כשאשתו עירומה במסדרון.

נינגלי סיפרה לניו יורק דיילי ניוז: "בזמן שזה קרה חשבתי שאני הולכת למות. אמרתי לבעלי, 'אל תתן לו לברוח!'. ננגלי נפצעה קל בראשה, "אני בסדר. היה לי כאב ראש אבל עכשיו אני בסדר". הבן של בני הזוג אמר: "הייתי בהלם, כעסתי, הייתי בסערת רגשות והמון דברים עברו לי בראש. הוקל לי כששמעתי שאבא שלי התערב". משפחתו של דיאלו תמכו במעשיו וקיבלו אותו לקול תשואות כשחזר הביתה. בשבוע הבא הוא אמור להופיע מול מושבעים, שעשויים להחזיר את האישום נגדו להריגה.

דיאלו משתחרר מהכלא לקול תשואות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully