וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת מאשרת: אותרו אותות מהקופסה השחורה של המטוס המצרי

בפריז אישרו כי כלי שיט צרפתי קלט אותות ממעמקי הים, באזור שבו התרסקה בחודש שעבר טיסת איג'יפטאייר שהייתה בדרכה לקהיר. עדיין לא ברור מה גרם לתאונה שבה נהרגו 66 נוסעים ואנשי צוות

צילום: משרד ההגנה המצרי

צרפת הודיעה היום (רביעי) כי אותרו אותות מהקופסה השחורה של מטוס "איג'יפטאייר" שהתרסק בחודש שעבר בדרכו מפריז לקהיר. האותות נקלטו על ידי הספינה "לה פלאס" שמשייטת בים התיכון. מאז אותרו שרידי המטוס וגופות של הנוסעים לפני כשבועיים עדיין לא ברור מה גרם להתרסקות המטוס ועליו 66 אנשי צוות ונוסעים.

רשות התעופה האזרחית במצרים ציטטה מוקדם יותר הצהרה מטעם ועדת החקירה של ההתרסקות שלפיה כלי השיט "לה פלאס" היה הראשון לקבל את האותות. לא נאמר מתי זוהו האותות, אך הצי של צרפת אישר כי הספינה הגיעה לאזור החיפושים אתמול. לפי ההודעה, הספינה קיבלה את "האותות מהריסות בקרקעית הים באזור החיפושים, ככל הנראה מאחת הקופסאות השחורות".

לקריאה נוספת בנושא
מצרים מכחישה את הטענות לפיצוץ במטוס: אין עקבות חומרי נפץ
הרשויות נואשות לרמז: אלה החפצים שנמצאו בהריסות המטוס המצרי

חפצים שנמצאו בין הריסות מטוס "איג'יפטאייר", מאי 2016. צבא מצריים, מערכת וואלה! NEWS
שרידים מהמטוס שאותרו בים התיכון/מערכת וואלה! NEWS, צבא מצריים

עוד נמסר כי ספינה נוספת תצטרף לצוות החיפוש בהמשך השבוע. נתוני טיסה והקלטות מתא הטייס, הידועים כקופסאות שחורות, ניתנים לאיתור ממעמקים. מטוס האירבוס A320 טס בשמיים בהירים בשעת לילה ב-19 במאי, כשלפתע הוא נכנס לסחרור עד שצנח מגובה של 38 אלף רגל אל תוך הים. לפי חברת איג'יפטאיר, המטוס מעולם לא שידר אות מצוקה.

מאז ההתרסקות, שרידים ושיירי אדם נמצאו בזמן שגוף המטוס וגופות הנוסעים ככל הנראה נמצאים עמוק בקרקעית הים התיכון. צוות זיהוי פלילי בוחן את ה-DNA של השיירים כדי לזהות את הקורבנות. אזור הסריקות צומצם לשטח של חמישה קילומטרים בלבד.

(עדכון ראשון: 14:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully