וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש כת מוכר בתל אביב נעצר לאחר שמכר סמים קשים לסוכן משטרתי

1.6.2016 / 11:12

טענות בדבר הטרדה מינית של נשים הועלו נגד ארקדי היקר, "המשיח", בן 31, אולם לא הוגש כתב אישום בעניין. הוא נעצר במבצע משטרתי למיגור הסחר בסמים במתחם התחנה המרכזית הישנה, יחד עם שני חשודים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוהג להסתובב ברחובות מרכז תל אביב. "המשיח"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארקדי היקר, המוכר כ"משיח", ראש כת מתל אביב, בן 31, נעצר הלילה (רביעי) בחשד שמכר לסוכן סמוי של המשטרה כמויות גדולות של הרואין וקוקאין בארבע הזדמנויות בשבועות האחרונים. החשוד, שנוהג להסתובב ברחובות שינקין, הכרמל ונחלת בנימין במרכז העיר, הקים כת שאליה הצטרפו נשים רבות. בעבר הועלו האשמות נגדו מצד נשים שהיו בכת על הטרדות מצדו, אך הוא לא הורשע ולא הוגש כתב אישום בעניין.

שופטת בית המשפט השלום בתל אביב, רונית פוזנסקי-כץ, האריכה את מעצרו בחמישה ימים והתירה לפרסום את שמו. במקביל, בית המשפט הורה על שליחתו לבדיקה פסכיאטרית. חוקר המשטרה, רב-סמל מתקדם משה פויסטרו, מסר בדיון כי בביתו נמצאו שלוש מנות סם שהוסתרו לכאורה בארון ומתחת למיטתו.

עוד בוואלה! NEWS:
נקניקיות לצד אקסטזי: כך נלחמים השוטרים הסמויים במפיצי סמים בתל אביב
מבוכה למשטרה: רשלנות מקצועית גרמה לשחרור חשוד בסחר באקסטזי
מתחת לאפה של השופטת: סמים הוחבאו מתחת למושב הנאשם בבית המשפט

סמים שנקנו במהלך הפעלת הסוכן בתחנה המרכזית. יוני 2016. חטיבת דובר המשטרה, ספק 500
הסוחרים עברו ממתחם החרש. הסמים שנרכשו על ידי הסוכן הסמוי/ספק 500, חטיבת דובר המשטרה

היקר נעצר במסגרת בעקבות הפעילות המוצלחת של משטרת תל אביב נגד הסחר בסמים במתחם החרש, בין נתיבי איילון לדרך ההגנה בעיר, שהפך למתחם הסחר המרכזי בשנים האחרונות. פעילות הסחר בסמים הועתקה בשבועות האחרונים ממתחם זה לשלושה אזורים בתחנה המרכזית הישנה.

במשטרת מרחב יפתח הוחלט להפעיל סוכן סמוי, במטרה למגר את הפעילות גם במתחם זה. במסגרת הפעילות המשטרתית, הסוכן השלים עסקאות רבות של רכישת סמים קשים משלושה חשודים, בהם היקר. הלילה פשטו בלשי מרחב יפתח על שלושת המתחמים ועצרו את החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully