וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד רדוד, השני לוזר: טראמפ במתקפה נגד הכתבים הפוליטיים

המועמד המסתמן לייצוג הרפובליקנים התייחס לספקות שהשמיעה התקשורת במדינה על הצהרותיו בנוגע לגיוס מיליונים עבור ותיקי הצבא, ואמר: "מעולם לא קיבלתי כזה פרסום שלילי על עשיית דבר כה טוב"

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

ההכרזה הרשמית המתקרבת על דונלד טראמפ כמועמד המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות, והתקרבותו צעד נוסף לעבר הבית הלבן, ככל הנראה לא הביאה את איל הנדל"ן להפסיק עם השערוריות. אתמול (שלישי) הייתה על הכוונת של טראמפ התקשורת האמריקנית, שאותה הוא כינה "בלתי הוגנת". כמו כן, הוא תקף באופן אישי שני כתבים מובילים, ולאחר מהם קרא "רדוד".

הדבר שעורר את חמתו של טראמפ היה הספק שהטילו כלי התקשורת האמריקניים בהצהרותיו האחרונות, לפיהן הוא גייס שישה מיליון דולרים במהלך אירוע התרמה לוותיקי הצבא שקיים בינואר האחרון באיווה, במקביל לעימות הרפובליקני שערכה רשת פוקס ובו סירב להשתתף. טראמפ אמר אתמול במהלך מסיבת עיתונאים בניו יורק כי באותו הערב הוא גייס 5.6 מיליון דולרים, וכל כל הסכום נתרם לארגוני צדקה עבור ותיקי הצבא. הוא אף ציין כי תרומה נוספת תתקבל בקרוב כך שהסכום הכולל יחצה את קו ששת מיליון הדולרים.

איל הנדל"ן אמר כי על אף התרומה הגדולה, נראה שהתקשורת פועלת כדי למצוא פגמים בפעולות שלדבריו היו "אלטרואיסטיות לחלוטין". "על התקשורת להתבייש בעצמה", אמר. "מעולם לא קיבלתי כזה פרסום שלילי על עשיית דבר כה טוב. אני סבור כי הכתבים המסקרים את הפוליטיקה במדינה הם בין האנשים הכי פחות הוגנים שפגשתי".

עוד כתבות בנושא:
הוקינג: "אני מבין את היקום, אך לא את הפופולריות של טראמפ"
סיבה לדאגה בקרב קלינטון וטראמפ? למרוץ עשוי להצטרף מועמד שלישי
עבור תומכי סנדרס הקרב עוד לא הוכרע: "טראמפ יזיק, אבל גם הילרי"

דונלד טראמפ מציג מסמך המראה כי הוא תרם מיליונים לוותיקי הצבא, במהלך מסיבת עיתונאים בניו יורק, מאי 2016. רויטרס
טראמפ מציג את הרשימה של הגופים שלהם נתרם הכסף, שלשום/רויטרס

במהלך דבריו הוא הצביע על הכתב תום למאס, שמסקר את המרוץ הרפובליקני עבור רשת ABC. "אתה רדוד בגלל שאתה יודע את העובדות ואתה יודע אותן טוב", אמר. למאס הגיב לטראמפ בחשבון הטוויטר שלו: "טראמפ קרא לי כרגע רדוד. צפוי להיות שבוע מעניין".

טראמפ אף התייחס לאחד ממבקריו הבולטים, עורך המגזין השמרני "דה ויקלי סטנדרד" ביל קריסטול, וקרא לו "לוזר". בתגובה אמר קריסטול: "ניצחתי כמה פעמים והפסדתי כמה פעמים, אך תמיד ניסיתי לא להיות חמור נוער".

(עדכון ראשון: 23:19)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

תגובתו של למאס לדבריו של טראמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully