וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זוז הצדה": מאבטחים זינקו על סנדרס אחרי שמפגינים התפרצו לנאומו

עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS בארה"ב

31.5.2016 / 12:30

פעילי זכויות בעלי חיים הפריעו לנאומו של הסנאטור המתמודד על ראשות המפלגה הדמוקרטית, שמתכונן לפריימריז בקליפורניה. השירות החשאי הגן עליו עד שהמפגינים נעצרו. "לא מפחידים אותנו כל כך בקלות", צחק

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

פעילי זכויות בעלי חיים התפרצו הלילה (שלישי) לכנס בחירות של הסנאטור ברני סנדרס, שמתמודד על ראשות המפלגה הדמוקרטית לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית, וקטעו את נאומו לזמן קצר. המפגינים התקרבו לבמה בעת שנשא דברים באוקלנד, קליפורניה, שבה יתקיימו פריימריז בשבוע הבא. בסרטון שפורסם ברשת CNN נראה נראים אנשי השירות החשאי מזנקים על סנדרס כשאחד מהם אומר לו "זוז הצידה".

המפגינים שהצליחו לעבור את קו האבטחה נעצרו והורחקו מהמקום. בתום התקרית, שב הסנאטור הסוציאליסט אל המיקרופון והתבדח: "לא מפחידים אותנו כל כך בקלות". דוברו של סנדרס מסר ל-CNN כי "האירוע כולו טופל במקצועיות על ידי אנשי השירות החשאי". האירוע, כך נראה, לא שיבש את תכניותיו של סנדרס. הוא נשאר באוקלנד וצפה מאוחר יותר הלילה במשחק השביעי של סדרת הגמר האזורי של ה-NBA בין גולדן סטייט ווריורס המקומית לאוקלהומה סיטי ת'אנדר. הוא התיישב בין אוהדי הקבוצה הביתית, צפה במשחק והצטלם עם הקהל.

בסיומו של המשחק, שבו ניצחה גולדן סטייט והשלימה מהפך בסדרה, ניסה הסנאטור היהודי מוורמונט להשוות בין המצב שלה לבין המצב שלו במרוץ הדמוקרטי. זאת לקראת ההצבעה בקליפורניה, שבה יחולקו 546 צירים שצפויים להבטיח באופן רשמי שהילרי קלינטון תהיה מועמדת המפלגה לנשיאות.
"בשבוע שעבר, גולדן סטייט היו בפיגור של שלושה משחקים. הלילה, הם השלימו קאמבק נהדר בקליפורניה. אני אוהב קאמבקים", כתב סנדרס בחשבון הטוויטר שלו.

עוד על הבחירות בארה"ב
הוקינג: "אני מבין את היקום, אך לא את הפופולריות של טראמפ"
ישיג יותר מאחוז אחד של תמיכה? מועמד נוסף לנשיאות ארצות הברית
סיבה לדאגה בקרב קלינטון וטראמפ? למרוץ עשוי להצטרף מועמד שלישי

הסנאטור ברני סנדרס בעצרת בחירות באוקלנד, קליפורניה, ארצות הברית, 30 במאי 2016. AP
סנדרס במהלך כנס בחירות, הלילה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully