וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הואשם בתקיפת אב לעיני בתו - ולא יירצה מאסר מעבר לתקופת מעצרו

29.5.2016 / 19:30

אחד מחמישה צעירים שתקפו את האב שבילה עם בתו בבריכה בירושלים ביולי 2015, ישוחרר לביתו במסגרת הסדר טיעון, לאחר שבית המשפט הסכים להסתפק בארבעת חודשי מעצרו. זאת, בשל "קשיים ראייתיים" ואליבי שלא נבדק על ידי המשטרה

עריכה: ניר חן

(הגשת כתב האישום נגד חמשת הצעירים, יולי 2015)

בית המשפט המחוזי גזר על דוד יוסף, שתקף אדם בבריכה בירושלים לעיני בתו בחודש יולי האחרון, עונש קל ולפיו לא ישא עונש מאסר מעבר לאלו שכבר ריצה. בגזר הדין, שניתן ביום חמישי על ידי השופטת רבקה פרידמן פלדמן במסגרת הסדר טיעון, תוקן כתב האישום כך שדוד הואשם רק בנוכחות במקום ולא בתקיפה בפועל. בית המשפט יסתפק בארבעת החודשים שבהם שהה דוד במעצר ולא יגזור עליו עונש מאסר נוסף, כך שהוא ישוחרר לביתו. כמו כן, נגזר על דוד לשלם למתלונן פיצוי בסך 5,000 שקלים.

נציג הפרקליטות בדיון, עו"ד שחר מלול, נימק את הסדר הטיעון בכך שבחומר החקירה לא היו קיימות ראיות שקשרו את דוד לאירוע, מלבד מסדר זיהוי שייחס לו נוכחות במקום. בנוסף ציין כי המשטרה כלל לא בדקה את טענת האליבי שהעלה בחקירתו. מלול אף הודה לסנגור על כך שלא התעקש לנהל את התיק, וזאת בין היתר משום שבכך מנע מהמתלונן להעיד בבית המשפט, דבר שממנו הוא "חשש מאוד".

עוד בוואלה! NEWS:
אחד הצעירים שנעצר באלימות ברחובות: "אני מושפל, הכול סטיגמות"
המשטרה: קיימת תשתית ראייתית נגד שרה נתניהו בגין קבלת דבר במרמה
"איך המנוול עשה לה את זה?": הנרצחת מראשון לציון הובאה למנוחות

חשד: העיר לצעירים בבריכה - והותקף באלימות לעיני בתו הפעוטה. יותם רונן
אחד הנאשמים בהארכת מעצרו, בחודש יולי/יותם רונן

בסרטון המתעד את התקרית שנחשף לראשונה בוואלה! NEWS, ניתן לראות כיצד נמלטו חמשת הצעירים מהזירה. עקב המכות הנמרצות שספג האב, הוא אושפז במצב בינוני בבית החולים שערי צדק שבירושלים. "נשבר לי האף, היה לי חתך מתחת לעין, האוזן וכל הגוף שלי כאב. היו לי שריטות בגב".

מסנגורו של דוד, עו"ד דוד הלוי, נמסר: "אנו שבעי רצון מהסדר הטיעון, שמשקף לטעמינו את הקשיים הראייתיים שעליהם עמדנו לכל אורך הדרך. בתיק הזה, חרף החומרה הרבה שהפרקליטות מייחסת לו, הוסכם להסתפק בימי המעצר שבהם שהה מרשי, והדברים מדברים בעד עצמם".

מלון גני ירושלים, יולי 2015. מור שאולי
הבריכה בירושלים שבה אירעה התקיפה/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully