וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתן יכולות להירגע: נמצא האביר על הסוס הלבן והוא גבר מושלם

27.5.2016 / 23:56

בובי ליהרוקס הוא לא רק חתיך. הוא גם מדריך יוגה, מנהל ארגון צדקה ובנוסף לכל גם גיבור מקומי. כשכלב נפל לנהר ביוטה, ליהרוקס לא היסס וקפץ למים כדי לחלץ אותו. מצאנו אהבה חדשה לקיץ

https://www.facebook.com/robert.t.lheureux

בסרטון - הוא גם יודע לעשות עמידת ידיים!

בנות תכירו: האביר על הסוס הלבן עונה לשם בובי ליהרוקס והוא חי בקולרודו, ארה"ב. הוא מורה ליוגה, מנהל עמותה ללא מטרות רווח ומציל כלבים של זרים בשעות הפנאי. לפני שבועיים ליהרוקס ביקר בפארק ביוטה כשלפתע כלב שובב נפל לנהר גועש. בלי לחשוב פעמיים קפץ הגיבור למים ומשה את הכלבלב.

שרה מלניקוף, הבעלים של הכלב קרלי שקפץ למים, כתבה על החילוץ הנועז בפייסבוק בליווי תמונה וזכתה ליותר מ-9,000 שיתופים. אחד מחבריה כתב בתגובות שאולי היא היתה צריכה ליפול למים בהתחשב במציל החתיך.

נמצא הגבר המושלם שמציל כלבים ועושה יוגה. פייסבוק, אתר רשמי
גם שרירי גם לב זהב./אתר רשמי, פייסבוק

בניסיון להודות לליהרוקס שאלה המלניקוף לאיזה מטרה ירצה לתרום כסף, ואז גילתה שהבחור המושלם מנהל ארגון ללא מטרות רווח בעצמו בשם "לב גדול ידיים גדולות" (בתרגום חופשי). העמותה מגייסת כספים למטרת חילוץ של מטפסי הרים וחינוך להוראות בטיחות בטיולים מסוג זה.

מאז שמלניקוף פרסמה את הפוסט בפייסבוק העמותה זכתה לתרומות רבות, אולם ליהרוקס לא פצה עדיין פה באשר לחילוץ הנועז או המעריצים החדשים.

עוד באותו נושא

"אסיר חתיך" חדש משגע את ארצות הברית

לכתבה המלאה
נמצא הגבר המושלם שמציל כלבים ועושה יוגה. פייסבוק, אתר רשמי
בטוח שיגרום לך להרגיש טוב./אתר רשמי, פייסבוק

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully