וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבא, בוא נברח": תיעד סופת טורנדו שועטת - והתעלם מתחינות בתו

אברהם גונזלס מטקסס לא שיער שסרטון הטורנדו שצילם יעורר ביקורת על כישורי ההורות שלו. אך למשמע תחינות בתו לברוח מהאזור, לא הצליחו חבריו לפייסבוק להימנע מכך: "היא נשמעה ממש מפוחדת"

עריכה: שניר דבוש

אב מטקסס תיעד את עצמו עוצר עם משפחתו כדי לצלם סופת טורנדו שועטת לעברם. אלא שהוא לא צפה כי יחטוף ביקורת מצד גולשים משום שבתו נשמעת ברקע מתחננת בפניו לברוח מהאזור, והוא מתעלם מתחינותיה. בסרטון, למרות צעקות בתו, נשמע האב רגוע ומתעניין יותר בצילום הווידאו באמצעות הטלפון הסלולרי שלו מאשר בפינוי משפחתו מהאזור המסוכן.

האב, אברהם גונזלס, שהעלה את הצילום השנוי במחלוקת לפייסבוק, היה בדרכו הביתה עם אשתו ובתם בת העשר כשהמשפחה זיהתה לראשונה את הסופה. או אז, החנה גונזלס את הרכב בשולי מחלף והחל לצלם את ההתרחשות המסוכנת.

"אבא! אבא! בוא נלך", נשמעת הילדה אומרת ברקע. עם זאת, ההורים מתעלמים מדברים ושואלים זה את זה אם צילמו מספיק תמונות של אירוע הטבע. בעוד הסופה מתקרבת לעבר רכב המשפחה, השניים ממשיכים לצלם את ההתרחשות. "זה מתקרב אלינו, אבא!", צועקת הילדה. באמצע הסרטון נשמע האב מקבל שיחה מחבר, שבמהלכה הוא מזהיר אותו מהסכנה.

עוד בוואלה! NEWS:
גורם מצרי רשמי: בדיקת חלקי הגופות מעידה על פיצוץ במטוס שהתרסק
בסרטון החדש של טראמפ: נשים שטענו כי ביל קלינטון תקף אותן מינית
יוון החלה בפינוי מחנה פליטים ענק: "לא נשתמש בכוח"

תיעוד טורנדו במערב טקסס: ההורים צילמו בעוד הילדים צועקים בבעתה. ספק 500
הטורנדו מתקרב לעבר הצלם/ספק 500

בריאיון לרשת החדשות המקומית KTXS אמר האב כי לא פחד מהמצב ושמזג האוויר המסוכן היה מרגש בעיניו. הוא סיפר כי הוא ובני משפחתו נלכדו מתחת למחלף במשך 30 דקות עד שהסופה עברה.

אחרי שהעלה את הסרטון לפייסבוק קיבל גונזלס תגובות מעורבות. "אלוהים אדירים, בבקשה תהיו זהירים שם", כתב חבר של האב. אחר כתב: "שמח שאתם בטוחים. מסכנה הילדה, אפשר לשמוע כמה היא פחדה". סופת הטורנדו גרמה להרס בתים באזור ביום ראשון והובילה לשיטפונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully