וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: "המדינה נגועה בפשיזם"; נתניהו: "לא סוגר בפניך דלת"

טל שלו, כתבתנו הפוליטית

24.5.2016 / 0:11

יו"ר המחנה הציוני תקף בדוכן המליאה את ראש הממשלה שאינו משנה את המצב במדינה, וטען כי "טרק את הדלת". לאחר מכן ביקש נתניהו לעלות שוב לנאום ואמר: "עדיין יש הזדמנות לנצלה"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: טל רזניק

ראש האופוזיציה יצחק הרצוג (המחנה הציוני) אמר אתמול (שני) במליאת הכנסת כי "היום יש לנו מדינה החולה בלאומנות, הנגועה בניצני פשיזם, לאומנות שבה ההמון המוסת מלחין מילות שבח לחייל אלאור אזריה, שבה מלחינים שירי הסתה נגד שר ביטחון נקי כפיים ונגד הרמטכ"ל ונגד שרי צבאות ישראל ונגד הציבור הערבי בישראל, ומנגד מנהיג המדינה מסתכל באין מחריש, לא מוכן לשנות את המצב ותורם בכך לפריחתן של אותן תופעות המחרבות את חזונו של הרצל".

הרצוג הוסיף בנאומו בכנסת, המציינת היום את יום השנה למותו של חוזה המדינה בנימין זאב הרצל, כי "בבחירה בין להיות מנהיג שייצרב בהיסטוריה כמי שעמד נגד הזרם, לבין מנהיג שבחר להיסחף עם הזרם ולהישפך לאוקיינוס השכחה, נתניהו עשה את בחירתו. הוא טרק את הדלת לשינוי העתיד, הוא טרק את הדלת למנהיגי האזור, הוא טרק את הדלת למנהיגי אירופה וארצות הברית והפך לשבוי בידי קבוצה פוליטית מסוכנת וקיצונית, שתוביל אותו ואותנו לתוך תוכו של אסון לאומי שאנו כבר נמצאים בתוכו וחלקינו מעדיפים להמשיך לחיות באשליה המתוקה שיהיה בסדר".

הרצוג ציין כי צר לו שנתניהו בחר שוב לזגזג. "צר לי שאתה הוא שטרק את הדלת, צר לי שבחרת להפקיר את טובת המדינה לטובת האינטרס הפוליטי הצר שלך. הטוויטר אולי יזכור אותך לטובה, ההיסטוריה לא". בתגובה, עלה ראש הממשלה בנימין נתניהו שוב לדוכן ואמר כי הדלת עוד לא נסגרה, "עדיין יש הזדמנות לנצלה". במהלך דבריו צעקו חברי כנסת מהמחנה הציוני: "אתה מוכן לכתוב את זה?".

לקריאה נוספת:
נתניהו על המגעים עם ליברמן: "שום דבר לא קורס, מו"מ לוקח זמן"
ראש הממשלה נזף ביהודה גליק שעלה להר הבית: "מעכשיו אתה חייל!"
נתניהו: "מוכן לנסוע מחר לפריז למו"מ ישיר עם אבו מאזן"

ח"כ יצחק הרצוג, פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, 23 במאי 2016. נועם מושקוביץ
הרצוג במליאה/נועם מושקוביץ

עוד קודם לכן, נשא ראש הממשלה נתניהו נאום במליאה. "פניה של ישראל לשלום על בסיס מתווה של מדינה פלסטינית מפורזת. אני מוכן לצעדים אמיצים עם שכננו בעזרת מדינות ערביות באזור, שגם איתן אנחנו מהדקים יחסים", אמר.

"לפלסטינים תהיה אפשרות להקים מדינה משלהם אבל היא חייבת להיות מפורזת וחייבת להכיר במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. אני פועל בכל כוחי להרחיב את הממשלה. אמרתי שאעשה זאת עוד בזמן שהקמנו את הממשלה לפני שנה ואני ממשיך במאמצים הללו לכונן ממשלה רחבה ככל האפשר".

(עדכון ראשון: 19:10)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ראש הממשלה בנימין נתניהו, פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, 23 במאי 2016. נועם מושקוביץ
"אמשיך במאמצים לכונן ממשלה רחבה ככל האפשר". נתניהו/נועם מושקוביץ
פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, 23 במאי 2016. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה!
ליברמן, היום במליאה/מערכת וואלה!, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully