וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה נזף ביהודה גליק שעלה להר הבית: "מעכשיו אתה חייל!"

טל שלו, כתבתנו הפוליטית

23.5.2016 / 18:03

בתום ישיבת הליכוד, אמר נתניהו לח"כ הנכנס: "פעם אחרונה שאתה עושה כזה דבר". יו"ר הקואליציה הוסיף: "אתה לא צריך להתעסק עם הר הבית". בגלל ניסיון ההתנקשות בו, יוצמד לח"כ הנכנס מאבטח

צילום: בני בן סימון, עריכה: מתן חדד

ראש הממשלה בנימין נתניהו נזף היום (שני) בפעיל הימין יהודה גליק שיושבע הערב לכנסת משום שעלה הבוקר להר הבית. "יהודה, פעם אחרונה שאתה עושה לי כזה דבר", הוקלט נתניהו אומר לגליק בתום ישיבת סיעת הליכוד. "מה עשיתי?" שאל הח"כ הנכנס, וראש הממשלה השיב לו: "עכשיו אתה חייל!". בשלב זה הצטרף יו"ר הקואליציה דוד ביטן לשיחה ואמר: "אתה לא צריך להתעסק עם הר הבית בכלל".

גליק הוא פעיל ימין מוכר שעוסק רבות בקידום עליית יהודים להר הבית. באוקטובר 2014 נורה על ידי פלסטיני ונפצע באורח קשה מחוץ למרכז למורשת בגין בירושלים. בעקבות כך, נודע לוואלה! NEWS, יוצמד לח"כ הנכנס מאבטח אישי. בתום הערכת אבטחה שקיים יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין עם קצין הכנסת וגורמי האבטחה השונים הוחלט כי גליק יזדקק לאבטחה אישית שוטפת. גליק אישר בשיחה עם וואלה! NEWS את הפרטים אך אמר כי נאסר עליו לפרט בגלל שיקולי ביטחון.

גליק נכנס לכנסת בעקבות התפטרותו של שר הביטחון משה יעלון. הבוקר הוא אמר לאולפן וואלה! NEWS כי הגיע להר הבית רגע לפני השבעתו כדי "למלא את הבטריות של הנפש". לדבריו, "אני יונק את מקור השליחות שלי מההר. אני הולך להיות שליח ציבור ושליח של הקדוש ברוך הוא, ובאתי לקבל כוחות ולהזכיר לעצמי מה מקור העשייה והפעילות".

עוד בוואלה! NEWS:
ללא מכרז, ב-8 מיליון שקל: 712 בני המנשה יעלו מהודו ויתגיירו
כחלון בישיבת סיעה: "הצעת האוצר הוגנת, לא נאפשר השתוללות"
במשטרה צפו בסרטון, ומשוכנעים: "השוטרים הותקפו - לא תקפו"

יהודה גליק, פתיחת מושב הקיץ של הכנסת. 23 במאי 2016. נועם מושקוביץ
גליק, היום בכנסת/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully