וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב מישרש ששיסף את גרונות ילדיו בשל סכסוך עם גרושתו הורשע ברצח

23.5.2016 / 10:04

אברהם לוי, בן 43, כיסה את עיניהם של הילדים, ישי בן ה-11 ושרה בת העשר, וכפת אותם לפני ששיסף את גרונותיהם מאחור לפני כשנתיים. מיד לאחר המעשה הוא הסגיר את עצמו למשטרה. במשפטו לא שיתף פעולה עם ההגנה

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

(אישום נגד האב ברצח ילדיו, יולי 2014)

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע הבוקר (שני) את אברהם לוי, בן 43 מהמושב ישרש שבשפלה, ברצח שני ילדיו, ישי, בן 11, ושרה, בת עשר, בביתו לפני כשנתיים. זאת בשל סכסוך מתמשך בינו לבין גרושתו, קרן, על רקע המעבר של לארצות הברית עם הילדים. בדיון ציינה השופטת, רות לורך, כי לוי לא שיתף פעולה עם צוות ההגנה שלו במהלך המשפט וכי מבחינתו לא היה טעם לדון בנושא לאחר שהסגיר את עצמו והודה במעשה.

לוי ורעייתו קרן התגרשו ב-2006 בשל אלימות שלו כלפיה. האלימות לא פסקה גם אחרי הגירושים, ובשלב מסוים נאלצה האישה להימלט עם הילדים למקלט לנשים מוכות ולהסתתר שם יותר מחצי שנה. ב-2011 עזבה קרן לארצות הברית עם ילדיה באישור בית המשפט לענייני משפחה. בשנה שקדמה לרצח חלו שיבושים בביקורים של הילדים בישראל, מה שעורר את זעמו של לוי.

עוד על רצח הילדים:
רצח הילדים בשפלה: בני משפחת האב הרסו את ביתו
הרצח בישרש: האב החשוד תיעד את תכניותיו במחברות
הרצח בשפלה: "האם התריעה שהאב עלול לפגוע בילדים"

ישי ושרה, הילדים שנרצחו בידי אביהם בישרש. צילום רפרודוקציה, באדיבות המשפחה
הילדים שנרצחו, ישי ושרה/באדיבות המשפחה, צילום רפרודוקציה

לפני הרצח הגיעו הילדים לישראל כדי לבלות את חופשת הקיץ במחיצתו של לוי. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, ביום הרצח בא לוי לדירתו עם הילדים, ושם הוא שכנע אותם להניח לו לכרוך על ראשיהם כיסויי עיניים מבד ולכבול את ידיהם מאחורי גבם באמצעות אזיקונים, שרכש במיוחד למטרה זו.

בהמשך הורה האב לילדים הכפותים לכרוע על ברכיהם כשפניהם לארון הקיר שבחדר השינה בדירה, ואז הוא ניגש אליהם מאחור כשבידו סכין ושיסף את גרונותיהם של הילדים בזה אחר זה, באבחה אחת ובעוצמה רבה. לאחר מכן הוא הניח את גופות הילדים על שמיכה והשליך את הסכין בסמוך לגופות. בהמשך הוא שטף את עצמו מדם הילדים, לבש בגדים נקיים ונסע לתחנת משטרת רמלה כדי להסגיר את עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully