וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליט צ'צ'ניה בפנייה נרגשת: "עזרו לי למצוא את החתול האהוב שלי"

רמזן קדירוב, הידוע בשלטונו המדכא, פרסם תמונה בחשבון האינסטגרם שלו ובו הוא מבקש מעוקביו הרבים לסייע לו לאתר את חיית המחמד שלו. "הוא נראה כמו גור נמר, נהיה אסירי תודה"

עריכה: שניר דבוש

רמזן קדירוב, שליט צ'צ'ניה, מוכר בזכות שלטונו הריכוזי והמדכא ופולחן האישיות שהוא מטפח בחירוף נפש. ואולם, בשבוע שעבר הוא השתמש בחשבון האינסטרגם הפופולרי שלו כדי לבקש את עזרת 1.8 מיליון עוקביו במציאת חתולו האבוד.

לפי ההודעה הנרגשת של שליט צ'צ'ניה שפורסמה לפני חמישה ימים, החתול מסוג טויגר, נעלם עשרה ימים קודם לכן. "התחלנו לדאוג ברצינות", הוסיף קדירוב, שציין כי הוא יהיה "אסיר תודה עבור כל מידע" על מקום הימצאותו. טויגרים הם גזע אמריקני שהרבעתו אושרה לראשונה על ידי איגוד החתולים הבינלאומי ב-1993. מחירים ברוסיה יכול להגיע למאה אלף דולר.

"איבדנו את החתול שלנו. הוא נראה כמו גור נמר קטן", כתב. "כולנו חשבנו שהוא יופיע מחדש, מאחר שהוא מאוד קשור לילדים ואוהב לשחק איתם וללכת איתם לחצר. עם זאת, עכשיו אנחנו באמת חוששים. אולי הוא אצל מישהו שנמצא קרוב. האדם הזה עשוי לא לדעת כיצד למצוא את הבעלים. אני בטוח שאף אחד לא צריך חתול של מישהו אחר. לכן, נהיה שמחים על כל מידע שהוא. תודה מראש".

הפוסט שפרסם קדירוב בחשבון האינסטגרם שלו זכה לעשרות אלף לייקים ולמאות תגובות, אך ככל הידוע טרם אותר חתולו האהוב של השליט שנוהג לפרסם תמונות שלו כשהוא נאבק בתנינים או מלטף נמרים.

לקריאה נוספת בנושא
"כוחות צ'צ'ניים פועלים בסוריה ומסמנים מטרות לחיל האוויר הרוסי"
הסרטון המאיים של שליט צ'צ'ניה נגד מנהיג אופוזיציה ברוסיה

שליט צ'צ'ניה רמזן קדירוב עם החתול שלו. אינסטגרם, צילום מסך
קדירוב וחתולו האהוב/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully