וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטר מכוון טייזר לעבר צעיר חרדי ועוצר אותו באלימות

יוסי אלי ויקי אדמקר

20.5.2016 / 16:32

השוטר רשם דוח תנועה לצעיר בבית שמש וניסה לעכבו לחקירה לאחר שלכאורה קילל אותו וברח מהמקום. בתגובה, השתמש השוטר באלימות ולטענת הצעיר תפס אותו בכוח וקרע את חולצתו. מהמשטרה נמסר כי המקרה נחקר במח"ש

ספק 500

בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS מתועד מעצר אלים של צעיר חרדי בבית שמש בשבוע שעבר, שבו נראה שוטר משתמש באקדח טייזר נגד הצעיר שלכאורה קילל אותו והתנגד למעצר. המקרה התרחש ב-9 במאי בסמוך למרכז המסחרי של שכונת רמת בית שמש א', ולדברי גורם המעורה בפרטים, השוטר החל ברישום דוח לצעיר שביצע עבירת תנועה. לאחר מכן, הצעיר החל לכאורה לקלל את השוטר ואת ילדיו. כשהשוטר אמר לו כי הוא מעכב אותו לחקירה על העלבת שוטר, הצעיר יצא ממכוניתו, השאיר אותה מונעת ונמלט מהמקום - אך חזר לאחר זמן קצר.

הצעיר המופיע בסרטון סיפר היום לוואלה! NEWS כי עצר בצד בזמן נהיגה כדי לדבר בטלפון הנייד שלו. לדבריו, השוטר ניגש אליו כדי לרשום לו דוח על סך אלף שקלים. "בכיתי לו שיוותר לי על הדוח כי אין לי כסף. הוא ענה לי בבוטות וצעק עליי 'אל תהיה כוסית'", סיפר.

עוד בוואלה! NEWS:
הולכת רגל כבת 60 נהרגה מפגיעת רכב מסחרי בהוד השרון
אחרי שלושה חודשי מאבק: מת השוטר שנפצע אנושות בתאונת "פגע וברח" בנצרת
אדם מוכר בקהילה החרדית מואשם באונס שלוש אחיות - ילדות ממשפחתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעיר טען שהשוטר קרע לו את החולצה באלימות. המעצר כפי שתועד בסרטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענתו, הוא לא קילל את השוטר, אלא רק אומר לו ש"אלוהים ישלם לו בשמיים". "הוא התחיל לצעוק עליי 'מה אמרת?' והוציא את אקדח הטייזר לכיווני. תפסתי מרחק ממנו, לא ברחתי. חזרתי אליו לאט לאט", הוסיף.

הצעיר תיאר כי השוטר התחיל לקלל אותו וקרע לו את החולצה באלימות. "הוא רצה לעכב אותי על העלבת שוטר ועל כך שברחתי. אמרתי לו שאני לא ברחתי, ההפך, חזרתי אליו. זו צורה הגיונית וסבירה לתפוס ככה ולהתנהג אליי באלימות מבלי שהתנגדתי? עד היום אני סובל מכאבים בגב". לדברי הצעיר, השוטר לא האמין שהמקרה יגיע למחלקה לחקירת שוטרים (מח"ש) או לתקשורת. "הוא אמר לי 'לך למח"ש, אתה והם על הזין שלי'", סיפר.

לדברי הגורם המעורה בפרטי המקרה, השימוש בכוח מצד השוטר במהלך המעצר היה סביר, ולטענתו ייתכן שהשוטר החזיק במהלך המעצר באקדח טייזר, אך לא השתמש בו על הצעיר. "אם הוא היה משתמש בטייזר, הבחור היה שוכב משותק על הרצפה והיה אפשר לראות את זה בסרטון", אמר.

מהמשטרה נמסר כי המקרה הועבר לבחינת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully