וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדר הכושר אמרו למתאמנת שהחזה שלה גדול מדי לגופיות

25.5.2016 / 9:44

עובד ברשת מכוני כושר אמר לאישה כי כדי לסיים את האימון היא חייבת ללבוש חולצה מעל הגופיה בגלל גודל החזה שלה. המתאמנת ההמומה פרסמה פוסט בפייסבוק הכולל תמונות שלה כדי להפריך את הטענה. מכון הכושר לא התנצל

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

לינדזי פלס מציגה: הצרות של נשים עם חזה גדול/https://www.instagram.com/lindseypelas

בסרטון – הדוגמנית שחשפה את הצרות של בחורות עם חזה גדול מדי

אישה מאוטווה, קנדה יצאה כנגד מכון כושר לאחר שאחד העובדים אמר לה שהחזה שלה "גדול מדי" בשביל ללבוש גופיות. ג'נה וקצ'יו סיפרה ל"מטרו ניוז" שהעובד מחדר הכושר "מובטי אטלטיק" אמר שהיא יכולה לסיים את האימון אם תכסה את עצמה בחולצת טי-שירט. היא כמובן עזבה את המקום בכעס.

"אמרתי שאני לא יכולה לעשות דבר כנגד העובדה שהחזה שלי נראה גדול משל מתאמנות אחרות בגלל שהגוף שלי קטן", היא אמרה. "הרגשתי מושפלת ובזויה". היא פרסמה בפייסבוק את הסיפור והוסיפה צילומים שלה בבגדים שלבשה במכון, כמו גם תמונות מהאתר של רשת מובטי ובהן נשים בגופיות דומות.

"אם לי אסור ללבוש גופיה בחדר כושר בגלל גודל החזה שלי אז גם לשאר הנשים אסור ללבוש, ללא קשר לגודל", כתבה. "זאת אפליה על רקע קוד לבוש. גזרות שונות לא אומרות חוקים שונים!".

חזה גדול מדי לחדר כושר?. https://www.facebook.com/jennaleigh.d.morris, צילום מסך
"שאני לא יכולה לעשות דבר כנגד העובדה שהחזה שלי נראה גדול משל מתאמנות אחרות בגלל שהגוף שלי קטן". וקצי'ו והגופיה הבעייתית/צילום מסך, https://www.facebook.com/jennaleigh.d.morris

דובר רשת מכוני הכושר מובטי אמר שהפניה נעשתה בגלל תלונות שהגיעו ממתאמנים לגבי הלבוש של וקצ'יו: "חברים במכון התלוננו כי הבגדים של גברת וקצ'יו גרמו להם להרגיש חוסר נוחות והם נראו מנוגדים לקוד הלבוש במקום. העובד שלנו טיפל בסיטואציה ודיבר איתה. לא רצינו להביך אותה אבל הרגשנו שאנחנו צריכים לעלות בפניה את הנושא".

על פי הדובר קוד הלבוש במכון הוא "צנוע" ולכן לא כולל את הגופיות של וקצ'יו.


בתגובה היא ביטלה את המינוי שלה במכון, ופרסמה פוסט זועם בפייסבוק. תחת השם Rose Nickels שזכה כבר לאלפי שיתופים.

עוד באותו נושא

צעירה התלוננה שהיא יפה מדי עם חזה גדול מדי - ועכשיו כולם שונאים אותה

לכתבה המלאה

זה הפוסט שהצית את המהומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully