וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה התלוננה שהיא יפה מדי עם חזה גדול מדי - ועכשיו כולם שונאים אותה

19.9.2015 / 10:36

בבלוג שהתפרסם במגזין "קוסמופוליטין" התלוננה צעירה שהמראה שלה הורס לה את החיים: "החזה שלי, השיער הבלונדיני והשרירים מונעים ממני להתקדם". הקוראים לא קיבלו את זה בהבנה: "את מתנשאת וכלבה"

צילום חובבים יוטיוב

פליסיה קזוצ'נסקי, בת ה-20 מניו יורק, לא אוהבת שגברים בוהים בה כשהיא מסתובבת ברחוב ושאנשים מזלזלים באינטליגנציה שלה בגלל המראה האטרקטיבי שלה. בבלוג שפורסם במגזין "קוסמופוליטן" היא חושפת את הצד הלא נעים שבלהיות יפה - אך במקום שאנשים יחושו סימפטיה כלפיה - היא זוכה כעת למבול של תגובות קשות ומכוערות על היותה מתנשאת ו - סליחה על המילה - כלבה.

"לא היה לי פשוט להשלים עם זה שאני יפה", היא כותבת בבלוג שלה, "החזה שלי (34DD), העיניים הגדולות, השיער הבלונדיני והשרירים מנעו ממני להתקדם. עד מהרה אנשים שכחו או פשוט התעלמו מההישגים שלי". פליסיה טוענת שהמראה החיצוני הוריד לה את הביטחון העצמי ובמשך שנים גרם לה ללבוש בגדים גדולים ולא מחמיאים ולהפחית במייק אפ כדי להיראות פחות יפה. "אני מנסה במשך שנים להיות מוערכת בזכות משהו שהוא לא המראה שלי", היא מספרת ומתלוננת על המבטים שהיא מקבלת ברחוב, "אני לא חושבת שהמראה שלי צריך לגרום לגברים להפסיק את מה שהם עושים, לשרוק לי ולהגיד לחברים שלהם להסתובב ולהסתכל עליי. למעשה אני לא מבינה איך מישהו חושב שזו התנהגות מקובלת".

פליסיה קזוצ'נסקי. פייסבוק, צילום מסך
פליסיה קזוצ'נסקי מתלוננת שהיא יפה מדי/צילום מסך, פייסבוק

גם אם כוונותיה של פליסיה טהורות - ואנחנו בטוחים שהן כאלה - משהו בדרך שבה היא ניסחה את הדברים עיצבן מאוד את הקוראים. "אני גם יפה, גם חכמה וגם אתלטית! תראו כמה חכמה, אתלטית ויפה אני! תראו", כך נכתב במאמר דעה ב-Brobible, "הנקודה הובהרה, אבל הניסוח שלה לא נכון. היא משתמשת יותר מדי במילה 'אני' ונראה שהיא יותר מדי מרוכזת בעצמה ופחות במסר שהיא מנסה להעביר. זה צריך להיות פחות 'או מאיי גאד, אני כזאת שווה וזה כזה מבאס' ויותר 'להיות יפה זה נחמד, אבל יש לזה גם חסרונות'".

עוד באותו נושא

רצתה לנקום בבן זוגה הבוגד - אבל במקום זאת הפכה לבדיחה

לכתבה המלאה
פליסיה קזוצ'נסקי. פייסבוק, צילום מסך
אני גם אתלטית. תראו!/צילום מסך, פייסבוק

פליסיה ספגה לא מעט תגובות קשות ספגה ברשת כמו "את לא יפה כמו שאת חושבת שאת", או "מישהו יכול להתקשר לפסיכולוג? מישהי פה צריכה לעבור טיפול בנרקסיזם", ו"זו בדיחה? רף היופי כנראה ירד כי הכלבה הזאת נראית כמו עכבר". אאוץ'. מה אתם אומרים: עשתה בשכל כשחשפה את רגשותיה או עדיף שתהיה יפה ותשתוק?

פליסיה קזוצ'נסקי. פייסבוק, צילום מסך
ככה נראית מישהי שלא אוהבת את איך שהיא נראית?/צילום מסך, פייסבוק

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully