וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: עיתונאית הותקפה בשידור חי על ידי מפגין בצרפת

19.5.2016 / 14:03

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

"ההיסטוריה לא תסלח לנתניהו על הנזק שהוא עושה לישראל" – כך כתבה ח"כ ציפי לבני בעמוד הפייסבוק שלה בהתייחסות ראשונה לסערה במערכת הפוליטית. לדבריה, "כשנתניהו היה צריך לבחור בין מתינות לקיצוניות הוא בוחר בבחירה הנוחה לו פוליטית - ימין קיצוני וציני".

בבית המשפט החל בצהריים דיון בעניינם של ערן דוד ושירי סובול הנאשמים ברצח הילי סובול בפברואר האחרון. נציגת הפרקליטות אמרה במהלך הדיון: "ישנו דימיון רב מאוד בין המקרה של רוני רון ומארי פיזם, רוצחי רוז, למקרה שלפנינו". מעצרו של ערן דוד הוארך עד תום ההליכים.

נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, אישר בצהריים כי המטוס המצרי שנעלם מהמכ"ם לפנות בוקר התרסק. גורמי תעופה ביוון טענו היום כי המטוס, ועליו 66 בני אדם, התרסק באי היווני קרפטוס.

אנה ברנובה, כתבת של ערוץ הטלוויזיה הרוסי ראשה טודיי, הוכתה על ידי מפגין במהלך שידור חי בעת שסיקרה את ההפגנות נגד חוקי העבודה החדשים בפריז. אולם למרות האלימות וההצקות מצד המפגינים, ברנובה לא הפסיקה והמשיכה לדווח על האירועים.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully