וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן וצוותי המו"מ נפגשו: "קרובים לסיכום, אין פערים גדולים"

טל שלו, כתבתנו הפוליטית

19.5.2016 / 11:10

יריב לוין ונציגי הליכוד נפגשו עם יו"ר ישראל ביתנו והביעו אופטימיות זהירה: "מקווים שנסיים היום". יחימוביץ' באולפן וואלה! NEWS: "השתמשו בהרצוג כדי לפרוס שטיח אדום לליברמן, הוא נשא נאום בלי אחריות"

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

צוותי המשא ומתן הקואליציוני בין ישראל ביתנו והליכוד נפגשו הבוקר (חמישי) בכנסת כדי לסגור פרטים אחרונים לקראת כניסה אפשרית של מפלגתו של ח"כ אביגדור ליברמן לממשלה. בין הנוכחים בפגישתו, מלבד שר הביטחון המיועד, השר יריב לוין ומקורבו של ליברמן, משה ליאון.

בפתח הישיבה אמר לוין: "ברוח שיתוף הפעולה, אנחנו מחדשים הבוקר את השיחות אחרי שקיימנו שיחות גם אתמול בלילה. הדברים מתנהלים בצורה טובה ואנחנו מקווים לסיים את הדברים במהירות האפשרית. זהו מהלך טבעי שיחזק את מדינת ישראל, יחזק את יציבות הקואליציה ויאפשר לנו באמת לקדם את כל המהלכים שהממשלה והציבור שבחר בנו מעוניינים בהם. אנחנו מתחייבים לעבוד קשה על מנת לסיים עוד היום". ליברמן השיב כי הוא "מצטרף לכל מילה".


לקראת הרחבת הממשלה || כותרות אחרונות
סקר וואלה! NEWS: חצי מהציבור מעדיף את יעלון בביטחון, 29% - את ליברמן
כך ניסו טוני בלייר וא-סיסי להכניס את המחנה הציוני לממשלה
"הפרטנר" הולך: במדינות ערב וברשות מתכוננים ליום שאחרי יעלון

פגישת אביגדור ליברמן ויריב לוין במשכן הכנסת. כנסת ירושלים, אתר רשמי
"מהלך טבעי". ליברמן ולוין בפגישתם בכנסת, היום/אתר רשמי, כנסת ירושלים

לאחר הפגישה אמר לוין כי אפשר להיות אופטימיים לגבי ההסכם המתגבש. "אנחנו קרובים בהחלט לסיכום, הייתה פגישה עניינית, רצינית, זו שותפות טבעית אז הפערים הם באמת לא גדולים. עדיין יש נקודות שצריך לסכם ואני מקווה שנסיים היום. מציע לחכות עם ההצהרות, יש עדיין דברים שצריך ללבן – החל מחלוקת תפקידים ועד נושאי מדיניות וליבה. יש גם עניינים תקציביים".

מוקדם יותר היום אמר ליברמן כי עוד מוקדם לברך על המוגמר. "אפשר לברך ביום טוב", אמר הבוקר בפתח ביתו שבהתנחלות נוקדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

יחימוביץ': "נאום הרצוג - שקרים שנכתבו בידי יחצ"ן"

ח"כ שלי יחימוביץ' אמרה במשדר וואלה! NEWS הבוקר כי יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, הוכיח אפס מניהגות במשא ומתן לממשלת אחדות. "השתמשו בהרצוג כדי לפרוס שטיח אדום לליברמן. בדקתי מה תוכן ההסכם הקואליציוני, והתברר שאין. זו היתה ממשלת ימין בתנאים של ימין - בתמורה לג'ובים".

יחימוביץ' התייחסה לטון התקיף של הרצוג. "הרבה מהדברים שהוא אמר אפשר לקרוא להם שקר. אני חושבת שזה לא היה נאום אלים, אלא נאום שכל כולו היעדר מנהיגות, התנערות מאחריות וניסיון להטיל על אחרים ובעיקר עליי את הכישלון שבוז'י הביא למפלגה בחודשים האחרונים. המינימום היה לקחת אחריות, שהיה אומר ניסיתי ולא הצלחתי. כל הנאום נכתב בידי היחצ"ן, רונן צור, וכל תכליתו להסית את הדיון מעקרוני לפרסונלי".

אביגדור ליברמן במשכן הכנסת. נועם מושקוביץ
"יום טוב". ליברמן/נועם מושקוביץ
חברת הכנסת שלי יחימוביץ'. ראובן קסטרו
"הצעה ריקה מתוכן". יחימוביץ'/ראובן קסטרו

על המשא ומתן אמרה: "בפעם הראשונה ששמעתי על הצעה של נתניהו, הציעו לי להיות שרת הכלכלה וחברה בקבינט המדיני-ביטחוני ובוז'י שר החוץ. בדקתי מה התוכן של ההסכם הקואליציוני או קווי היסוד, ואז התברר שאין תוכן וכל אמירה שהיא או הצעה שהיא. בוז'י אמר שאנחנו אוטוטו לפני שלום כלל עולמי בקואליציה, אבל את כל זה נתניהו לא הסכים לכתוב – לא בהסכם ולא בקווי יסוד".

לדבריה, "אפשרתי לו לנהל משא ומתן, לא רציתי את העימות הפומבי הזה, זה לא מוסיף בריאות לאף אחד. גם ציפי לבני אמרה שאין היתכנות בתנאים האלה, המבזים, שנתניהו מציג בפניו. ההצעה של נתניהו היא ריק מתוכן, לא הייתה ברירה אלא להגיד את הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully