וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים ו-4 חודשי מאסר נגזרו על קצין לשעבר שצילם נשים ללא ידיעתן

19.5.2016 / 2:50

אפרים בן ארצי הורשע בצילום נשים כשהן מחליפות בגדים בתאי הלבשה בחנויות בקניון עזריאלי, בבתיהן ובמשרד בבסיס הקריה בתקופת שירותו כקצין באגף התכנון. נוסף לעונש המאסר יפצה בן ארצי את המתלוננות נגדו ב-55 אלף שקל

קריה בתל אביב, דצמבר 2011. דרור עינב
ניסה לצילם חיילת במשרדו בבסיס. הקריה בתל אביב/דרור עינב

בית משפט השלום בתל אביב גזר אתמול (רביעי) את דינו של אפרים בן ארצי, שהורשע בביצוע מעשה מגונה ובפגיעה בפרטיות, לאחר שניסה לצלם נשים ללא ידיעתן וללא הסכמתן במצבים אינטימיים. על בן ארצי הוטל עונש מאסר של שנתיים וארבעה חודשים ועוד שמונה חודשים על תנאי, וכן קנס של 5,000 שקל. בנוסף לכך, הוא ישלם לשש נשים שהתלוננו נגדו פיצויים על סך 55 אלף שקל.

בן ארצי שירת בעבר כקצין באגף התכנון, בדרגת סרן, במחנה הקריה בתל אביב. הוא הואשם בכך שצילם נשים בתאי מדידה בחנויות בגדים בקניון עזריאלי, וכן דרך חלונות ביתן כשהן מתקלחות או מחליפות בגדים. באחת הפעמים הציב בן ארצי מצלמה נסתרת במשרדו בקריה והציע לחיילת ששירתה עמו להחליף שם את בגדיה לפני יציאתה מהבסיס. החיילת נכנסה למשרד, אך חשדה התעורר והיא החליטה שלא להיענות להצעתו.

בן ארצי הודה באישומים נגדו וכן בעובדות שתוארו בכתב האישום, אך טען שלגבי חמישה מהמקרים לא מדובר בביצוע מעשה מגונה, אלא רק בפגיעה בפרטיות.

עוד בוואלה! NEWS:
הפתרון למתווה הגז? נציגי החברות הסכימו על סעיף יציבות מופחת
ביום שבו הורשע המחבל שרצח את אחיו התאום - סהר השתחרר
בת 35 נהרגה בתאונה בבנימין; נער בן 16 נדרס למוות בבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully