וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת לשעבר: רציתי לשלם כסף למונית - והותקפתי קשות בידי שוטרים

18.5.2016 / 0:35

שוטרים שהבחינו בה', תושבת י-ם, עם סכין למריחה ניסו לעצור אותה, אך היא התנגדה למעצר. לטענתה, היא הוכתה עד שגופה נותר חבול. על אף ששוחררה, שירותי הרווחה לקחו את ילדיה. המשטרה: "אין שחר לטענות"

צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

ה', תושבת ירושלים בת 35 ושוטרת לשעבר, נעצרה שלשום (שני) בחשד שהחזיקה סכין ולאחר שלטענתה ספגה מכות נמרצות על ידי שוטרים. לדבריה, סכין המריחה הייתה עמה כשירדה לשלם לנהג מונית שהסיע אותה לביתה והיא התנגדה למעצר רק מחשש שילדיה יילקחו ממנה. בית משפט השלום בבירה שחרר אותה אתמול תוך שהוא מבקר את השימוש בכוח של השוטרים, אך שירותי הרווחה כבר לקחו ממנה את ילדיה. כעת, ה' דורשת להשיב לה את ילדיה והיא צפויה להגיש תלונה למחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

לדברי ה', מפיקת אירועים במקצועה, היא נחקרה במשך שעות ארוכות בתחנת עוז בעיר כאשר במהלך המעצר היא נחבלה קשות בכל חלקי גופה. "הם פשוט לא הפסיקו להכות אותי", סיפרה ה', צעירה ללא עבר פלילי, לוואלה! NEWS בבכי. "השוטר אמר לי 'את מתנגדת למעצר?' והמשיך להכות. איך אני יכולה להתנגד? אני כולה מטר וסיגריה. אמרתי לו שלא יעצור אותי כי ייקחו לי את הילדים, אבל הוא לא הקשיב לי. אני בחורה נורמטיבית, אין לי שום דבר עם אף אחד ובסך הכול עברתי להתגורר פה לפני כשבועיים. כשביקשתי שיפסיקו, הם רק הידקו לי עוד יותר חזק את האזיקים".

עוד בוואלה! NEWS:
פילוג לקראת אחדות: אלו המכשולים של הרצוג בדרך לממשלה
האחות, המחותנת והבן של השר: חגיגת הג'ובים המשפחתיים בש"ס
חקירת שוטר שירה למוות בנער פלסטיני ב-2014 נסגרה מחוסר ראיות

ה', הוכתה על ידי שוטרים בגלל התנגדות למעצר. ירושלים, 17 במאי 2016. נועם מושקוביץ
לטענת המשטרה - התנגדה ותקפה שוטרים. החבלות על גופה של ה'/נועם מושקוביץ

ממשטרת ישראל נמסר כי "אין כל שחר לטענות. במשטרה התקבלו כמה קריאות מאזרחים על אודות אישה המשוטטת יחפה ברחוב עם סכין בידה. ניידת שהוזעקה למקום הבחינה באישה בגילופין, המשוטטת כשבידה סכין, ובניסיון לעצור אותה, היא התנגדה ותקפה את השוטרים. יודגש כי בעת ששוטטה ברחוב נותרו ילדיה הקטינים לבדם בבית. החשודה נעצרה וזומנו גורמי רווחה לטפל בקטינים חסרי הישע. במהלך חקירתה, היא חבטה את ראשה וגופה בקירות ובריהוט הקיים בחקירות, עד שהחוקרים נאלצו לאזוק אותה בידיה ורגליה במטרה להגן עליה ולמנוע ממנה להמשיך ולפגוע בעצמה".

עוד נמסר כי "בית המשפט התרשם מהתנהגותה של העצורה וציין כי יש מקום לבדיקה פסיכיאטרית על מנת לקבל הסבר על התנהגותה. עם זאת, השופט אמר כי בהתחשב במצבה הנפשי של המשיבה ובהתחשב בכך שלטעמו המשך המעצר יכול רק להחמיר את מצבה ולא לשפר אותו, הוחלט לשחררה בתנאים מגבילים ותוך התחייבות להתייצב במשרדו של הפסיכיאטר המחוזי על מנת לבחון את כשירותה לעמוד לדין ואת אחריותה למעשים המיוחסים לה".

(עדכון ראשון: 21:20)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ה', הוכתה על ידי שוטרים בגלל התנגדות למעצר. ירושלים, 17 במאי 2016. נועם מושקוביץ
בית המשפט ביקר את השימוש בכוח עליה. ה' בביתה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully