וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבה נוספת במשטרה: סגן מפקד מחוז ת"א יודיע בקרוב על פרישה

15.5.2016 / 9:56

לוואלה! NEWS נודע כי תת-ניצב יורם אוחיון יודיע בחודש הקרוב על פרישה בתום 32 שנות שירות. עזיבתו מצטרפת לשורת פרישות של קצינים מבטיחים מאז החל המפכ"ל אלשיך את כהונתו

צילום: אבי כהן; עריכה: ניר חן

(אבי בניהו על השב"כיזציה של המשטרה בעידן אלשיך, בחודש ינואר)

עזיבה מהדהדת נוספת במשטרה: תת-ניצב יורם אוחיון, סגן מפקד מחוז תל אביב, יודיע בחודש הקרוב על פרישה מהשירות – כך נודע לוואלה! NEWS. אוחיון, שנחשב למועמד טבעי לקבלת דרגת ניצב, סיים לאחרונה את תפקידו במערך הכיבוי שאליו הושאל.

הפרישה של אוחיון מגיעה בתום 32 שנות שירות במשטרה ובצל ההחלטה להעבירו למערך הכיבוי. לוואלה! NEWS נודע כי אוחיון חש שהגיע למיצוי במערך הכיבוי וגמלה בלבו ההחלטה לפרוש מן המשטרה בשבועות הקרובים.

עזיבתו מצטרפת לשורת פרישות של קצינים מבטיחים בתקופת כהונתו של המפכ"ל רוני אלשיך. לפניו פרשו תת-ניצב אבי נוימן, ראש מחלקת ההדרכה במשטרה, ניצב-משנה גדי אשד, מפקד ימ"ר תל אביב, וכן ניצב בנצי סאו, ממלא מקום מפכ"ל המשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
"שרב כבד חריג באורכו בפתח": הטמפרטורות יחצו את רף 40 המעלות
ניסיון חיסול באור יהודה: פצוע קשה בפיצוץ רכב, אשתו ובנותיו נפצעו קל
שריפה פרצה ליד נגוהות שבמערב הר חברון: חלק מהתושבים פונו

רוני אלשיך מפכ"ל המשטרה בועדה לזכויות האישה בכנסת. נועם מושקוביץ
גל הפרישות נמשך. אלשיך/נועם מושקוביץ

בפברואר האחרון סיפרו קצינים בכירים שהחליטו לפרוש מהשירות, חלקם בגלל החלטת המפכ"ל שלא לקדמם ואחרים משום ששאלונים שהתבקשו למלא באשר למערכות יחסים רומנטיות שניהלו בעבר עם שוטרות, לא היו לרוחם. בתחילת ינואר קיבלו קצינים במשטרה מייל ובו שאלון שעליו התבקשו לענות. השאלון, ארוך, מסווג ובו מאות סעיפים, כלל שאלות מטרידות ואישיות במיוחד הקשורות לביצוע של עבירות מין ויחסי מרות, שאלות הקשורות להשתתפות בקטטות, הימורים והנושא החשוב ביותר - שאלות הנוגעות להדלפות מתוך המשטרה.

השאלונים התקבלו בתרעומת מצד הקצינים, משום שמעולם לא דרש מפכ"ל משטרה מקציניו לענות על שאלות כל כך אישיות. המפכ"ל החדש ייבא תוכנה חדישה מתוך שירות הביטחון הכללי, על מנת להעריך מיהם הקצינים שיש לטפל בהם ברמה המשמעתית, ואם לא יעמדו בסטנדרטים, יישלחו מיד לפוליגרף, ויהיו מועמדים לפיטורים. כמה קצינים יצאו לחופשה יזומה בעקבות הכישלון בשאלון הייחודי, פרי יוזמתו של המפכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully