וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: נתניהו אחד מעשרת הגברים הנערצים ביותר בארה"ב

סקר שערך מכון מחקר בריטי באינטרנט שאל תושבים של 30 מדינות מי הם 20 הגברים ו-20 הנשים הנערצים עליהם. ראש הממשלה דורג במקום העשירי, נמוך מאובמה ומטראמפ, אך לפני הנשיא לשעבר ג'ורג' וו. בוש

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

(פגישת אובמה ונתניהו בוושינגטון, בשנה שעברה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו דורג ברשימת הגברים הנערצים ביותר בקרב אזרחי ארצות הברית – כך עולה מסקר חדש, ששאל תושבים מ-30 מדינות מיהם 20 הגברים ו-20 הנשים הנערצים ביותר עליהם.

נתניהו דורג במקום העשירי, אחרי המנהיג הרוחני של טיבט דלאי למה, אך מקום אחד לפני הנשיא לשעבר ג'ורג' וו.בוש. הגבר הנערץ ביותר על האמריקנים, לפי הסקר של מכון הסקרים האינטרנטי yougove, הוא הנשיא ברק אובמה.

במסגרת הסקר, נשאלו המשיבים את מי הם "באמת מעריצים" ומיהו האדם היחיד הנערץ עליהם ביותר. התוצאות שוקללו "לאחוז ההערצה". בעוד נתניהו הקדים שמות כמו השחקנים ג'וני דפ ובראד פיט ובעלי פייסבוק מרק צוקרברג, הוא לא הופיע באף רשימה אחת.

האישה הנערצת ביותר בקרב האמריקנים היא מישל אובמה, אשתו של הנשיא. אחריה הגיעה הילרי קלינטון, המועמדת המובילה לראשות המפלגה הדמוקרטית. ברחבי העולם, האישה הנערצת ביותר היא אנג'לינה ג'ולי, והגבר הנערץ ביותר הוא המיליארדר ומנכ"ל מייקרוסופט לשעבר ביל גייטס.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב ברק אובמה, הבית הלבן, 9 בנובמבר 2015. רויטרס
נשיא ארה"ב אובמה וראש הממשלה נתניהו בוושינגטון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully