וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה מבקשת עד ארבע שנות מאסר לקובי פרץ בגין העלמת מס

9.5.2016 / 15:09

החל שלב הטיעונים בעונשו של הזמר, שהורשע בהעלמת מס בסך חמישה מליון שקלים, ובמהלכו דורשת הפרקליטות להטיל עליו גם קנס בסך 200 אלף שקל. חייל שנפצע אנושות ב"צוק איתן" העיד לטובתו של פרץ: "חלק משמעותי בשיקום שלי"

צילום: מור שאולי, עריכה: מתן חדד

בבית משפט השלום בתל אביב החל היום (שני) שלב הטיעונים לעונשו של הזמר קובי פרץ, שהורשע בהעלמת מס של חמישה מיליון שקלים. הפרקליטות מבקשת להטיל עליו שנתיים עד ארבע שנות מאסר וקנס בהיקף של מאות אלפי שקלים. פרץ מיוצג על ידי עורכי הדין דורון ברזילי, עדי ניב וחיים לוי.

במהלך המשפט הצליחה המדינה לגייס את אחד מאמרגניו של פרץ בעבר כעד מדינה, שגולל את השיטה שבה השתמש הזמר כדי לחמוק מתשלומי מס בהיקף של מאות אלפי שקלים. בדיון עלו כמה עדי אופי, שהעידו לטובתו של פרץ בניסיון למזער את העונש שיוטל עליו.

בועז, קצין משטרה וחבר ילדות של פרץ, סיפר במהלך הדיון: "שוטר שלי אמר לי שיש לו תאומים, ששניהם חלו במחלה קשה. הוא (פרץ א"א) הגיע לבית החולים והופיע בהתנדבות, תוך שהוא מעלה את אחד הילדים על הבמה ושר אתו. שבועיים אחר כך נפטר הילד", סיפר.

לדבריו, "הבן השני סובל ממחלה קשה מאוד. באחד הימים שמע קובי שיש לילד יום הולדת. הוא התקשר אליי ושאל מה אני עושה בערב. השבתי שאין לי תכנית והוא אסף אותי ונסע לבית החבר. הוא נכנס לחדרו של הילד הקטן, שר אתו ובפעם הראשונה אחרי הרבה זמן הצליח לעלות חיוך על פניו".

עוד בנושא
הזמר קובי פרץ הורשע בהעלמת מס בהיקף של יותר מ-5 מיליון שקלים
"מי שיפגע בי – אפגע בו כל חייו": בוטל אישום האיומים נגד קובי פרץ

החל שלב הטיעונים לעונש במשפטו של הזמר קובי פרץ. מור שאולי
פרץ מגיע היום לבית המשפט/מור שאולי

בין עדי האופי הנוספים הייתה אמו של ילד עם שיתוק מוחין, מעמותת "ניצני ראשון" המטפלת בילדים עם שיתוק מוחין בראשון לציון. במהלך דבריה, נצמד פרץ לילד, המשותק לכיסא גלגלים. "הוא מגיע כל הזמן אלינו הביתה, משחק איתו, לומד איתו", אמרה. "הוא מזמין אותנו למופעים ונוהג להושיב את הילד בשורה הראשונה. באחד המופעים קובי העלה אותו לבמה והבטיח לו שבבר מצווה הוא יופיע עד שיפול מהרגלים. הוא לא זמר בשבילנו. הוא מלאך שלנו".

גיא גנון, שנפצע אנושות במהלך מבצע "צוק איתן", סיפר כי "נפצעתי ביום השמיני של המלחמה. הוא היה חלק משמעותי בשיקום שלי. לא הכרתי אותו קודם. יום אחד הוא הגיע לחדר בבית החולים, אמר לי 'חלמתי עליך בלילה ובאתי'. שום רופא או פסיכולוג לא סייע לי כמו קובי".

(עדכון ראשון: 13:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully