וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שיפגע בי – אפגע בו כל חייו": בוטל אישום האיומים נגד קובי פרץ

9.11.2015 / 12:44

הפרקליטות התחרטה ומשכה את העבירה, למרות המסרון שבו כתב הזמר לאמרגן הקודם שלו: "אני ממש לא מקנא במי שאוציא את התסכולים שלי עליו". ייתכן כי הבינו שזהו סגנון הדיבור שלו. "לא הוכח כי הדברים נכתבו כדי להפחיד"

קובי פרץ בבית המשפט, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
קובי פרץ בבית המשפט/ראובן קסטרו

"תקשיב ותקשיב לי טוב עכשיו. ברגע זה אתה מתחיל לעצבן אותי ולפגוע לי בפרנסה ובקריירה ומי שיפגע בי - מי שזה לא יהיה - אני אפגע בו כל החיים ואני בן זונה אם אני משקר" – כך כתב הזמר קובי פרץ לאמרגנו לשעבר, יוחאי יעיש, שמשמש בימים אלה עד מדינה בתיק המתנהל נגד פרץ באישומים הנוגעים לעבירות כלכליות. המסרון הביא להתווספות עבירת איומים בתיק נגד פרץ. "אל תבחן אותי עכשיו, כי כל התסכולים והעצבים של אבא שלי - אוי ואבוי אם אני מוציא את זה על מישהו עכשיו. אני ממש לא מקנא במי שזה לא יהיה. בקיצור קבעתי עכשיו עם חיים בשעה חמש בלחץ אצלו במשרד. הוא דחה והזיז הכול בשביל הפגישה הזאת אז תגיע בחמש עם הטלפון", נכתב בהמשך ההודעה.

אלא שלאחרונה, ללא כל הודעה מוקדמת, החליטה פרקליטות מינוי וכלכלה לחזור בה מהאישום הנוגע לאיומים, לאחר שניהלה משפט הוכחות ארוך ואינטנסיבי נגד הזמר ובו נשמעו עשרות עדים. הרקע למסרון שהביא להתווספות העבירה, הוא דרישתו של פרץ מיעיש להיפגש לצורך הפסקת ההתקשרות ביניהם. האמרגן, מצדו, ביקש להיפגש ביום אחר וככל הנראה זה מה שהביא את הזמן לכתוב את ההודעה הזועמת. במסגרת הסכם עד המדינה, הציג יעיש את המסרון לפרקליטות וטען כי חש מאוים מהדברים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מבול באשקלון: כביש קרס, בתים הוצפו ומכוניות שקעו במים. צפו בתיעוד
הפיגוע בארמון הנציב: חיכו שהאוטובוס יתמלא - והתחילו לרצוח
בחשאי: ישראל מקדמת הקמת עיר פלסטינית נוספת בגדה

יוחאי יעיש אמרגנו של קובי פרץ. יותם רונן
עד המדינה. יעיש/יותם רונן

"בעת הגשת כתב האישום סברה המאשימה כי מתקיימים שני היסודות, העובדתי והנפשי, הדרושים להוכחת עבירת האיומים. במהלך המשפט ולאחר שהוצגו הראיות, הגם שהוכח היסוד העובדתי, לא עלה בידי המאשימה להוכיח את היסוד הנפשי הדרוש לעבירה", נמסר בהחלטה. כלומר, חרף הביטחון הרב בנוגע לעבירה, בפרקליטות הבינו כי ייתכן שמדובר בסגנון הדיבור של פרץ, שאינו מעודן במיוחד.

מדוברות משרד המשפטים נמסר: "לאחר עדותו של הנאשם התברר כי למרות שהדברים אכן נכתבו על ידו, לא הוכח במידה הנדרשת במשפט פלילי כי נכתבו במטרה להפחיד את עד המדינה ולפיכך חזרה הפרקליטות מהאישום".

עורך דינו של פרץ, חיים לוי, מסר: "אנו שמחים על כך בפרט משסברנו מלכתחילה שאין ולא היה מקום לכלול אישום זה - כמו גם את יתר האישומים - במסגרת כתב האישום שהוגש נגד קובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully