וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לכל השוטרים בעולם לפרוץ בריקודים מביכים?

9.5.2016 / 16:03

אתגר הריקוד שאומץ על ידי שוטרים מניו זילנד כובש את העולם כשעוד ועוד שוטרים מאוסטרליה, לונדון וקליפורניה עומדים באתגר באומץ רב ופוצחים בריקוד מפתיע ומביך להפליא בציבור, ומה עם משטרת ישראל?

פייסבוק

היום גילינו שמאחורי החזות הרצינית והקשוחה של השוטרים, עומדים אנשים עם חוש קצב מעולה שיודעים גם לנענע את הישבן כשצריך. את הגילוי המטורף הזה אנחנו חייבים לאתגר הריקוד החדש שכובש את הרשת, ה-"Running Man", שקורא לכל השוטרים בעולם לצאת לרחוב ולצלם את עצמם רוקדים לצלילי השיר "My Boo" של Ghost Town DJ's מ-1995.

מי שאחראי לאתגר הריקוד המשונה הזה הם שחקני הכדורסל מאוניברסיטת מרילנד, ג'יילין ברנטלי וג'ארד ניקנס, שבאפריל השנה פרסמו סרטונים שלהם רוקדים את ריקוד ה"האיש הרץ" וסחפו אחריהם קבוצות ספורט מבתי ספר אחרים עד ששוטרים מניו זילנד הפכו את האתגר לשלהם ואתגרו שוטרים אחרים לצאת מהרצינות הכבדה הזאת שלהם, לשבור דיסטנס ולפצוח בריקוד מסעיר קבל עם ועדה.

למרבה ההפתעה, לא מעט שוטרים נענו לאתגר הזה. אפילו כאלה שפקפקו לראשונה, הסכימו לבסוף ללכת על זה, וכך אט אט, כמו פטריות אחרי הגשם, צצו להם ברשת עוד ועוד סרטונים של שוטרים במדים מנענעים את הישבן ורוקדים לפי הקצב. האמת, חלקם עושים את זה כל כך טוב שהיינו ממליצים להם ללכת על הסבת מקצוע. תראו:

הראשונה שלקחה על עצמה את האתגר היא משטרת ניו זילנד:

ואז ה-NYPD הצטרפו:

גם משטרת סקוטלנד ביצעה את האתגר בכבוד:

שוטרי אולו, פינלנד, נתנו ביצוע חמוד להפליא:

משטרת ואלחו מקליפורניה שיתפו פעולה עם תלמידי תיכון ג'סי בטל:

משטרת ניו סאות' ויילס מאוסטרליה גם התפרעו:

חבריהם מצפון אוסטרליה, משטרת הטריטוריה הצפונית, לקחו את העניין ברצינות ושיתפו לא 1 - אלא 2 סרטונים: באחד הם מכינים את הצופים לקראת האתגר ובשני, שעלה כמה ימים לאחר מכן, הם בצעו אותו בכבוד ואפילו בהגזמה - עם כמה שוטרים שנכנסו לצלול עם תנינים באקווריום. טירוף.

סרטון ההכנה:

וביצוע האתגר:

המשטרה הפדרלית האוסטרלית אתגרה את ה-FBI אחרי שהשוויצה בריקוד שלהם:

הטירוף הגיע גם לשירותי הכיבוי בניו זילנד:

שירותי הכיבוי וההצלה הסקוטים הלכו בעקבותיהם:

ואליהם הצטרפו גם שירותי הכיבוי והחירום של קווינסלנד, אוסטרליה:

שוטרים מאיי סילי, שמול חופי מערב אנגליה, סרבו בהתחלה לקחת חלק באתגר, אך נראה שאחת המשטרות הקטנות בעולם נכנעה גם היא לאתגר, כשקולין טיילור, קצין מהמשטרה, צייץ בטוויטר: "אוקיי, אני נכנע. משטרת איי סילי נכנעו לבריונות ויענו לאתגר ביום ראשון".

ומה עם משטרת ישראל אתם שואלים? הם עדיין לא נרתמו למשימה אבל היי, לנו יש גרסה לשיר משלנו:

איזה יום היום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully