וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי טיפש בעולם: אדם עם עין אחת ירה לעצמו בראש בשביל הכיף

8.5.2016 / 0:04

מה?! למה? אדם עם רטיה על העין יורה לעצמו בראש עם אקדח נורים למטרת הכיף שבעניין - באורח פלא הוא נותר בחיים ומתחרט מיד על המעשה. זהירות: הקטע קשה לצפייה

LIVELEAK

אם יש טיפשות בעולם הזה היא נמצאת בסרטון המצמרר שלהלן, שעלה השבוע ל-LiveLeak והצליח לצבור יותר מ-50 אלף צפיות ואלפי תגובות של גולשים מזועזעים. בסרטון נראה בחור עם רטיה על העין יושב על ספסל במעין יער, מכוון אקדח נורים לראשו ולוחץ על ההדק. באופן בלתי נתפס, הטיפשון שורד את המפגש הצמוד עם האקדח שלו ויוצא מזה ללא פגע, חוץ ממעט שיער שרוף וחרוך, לא משהו שספר פשוט לא ידע לסדר.

אדם עם עין אחת יורה בעצמו. צילום מסך
ניסוי פסיכי: ירה לעצמו בראש - ויצא ללא פגע/צילום מסך

האיש - ותסלחו לנו שאנחנו אומרים את זה בכזאת החלטיות - האידיוט תהה לעצמו מה יקרה כשהוא ירה לעצמו בראש עם אקדח נורים וביקש מחבר, פסיכי לא פחות, לצלם אותו משלם את מחיר סקרנותו. האיש, ככל הנראה צרפתי, נראה בקטע מתיישב בניחותא על הספסל, מכוון את האקדח לראשו ויורה זיקוק שנעצר בראש שלו וחוזר חלילה.

הבחור, שנותר למרבה הפלא עם ראש שלם, מניח את האקדח, מתכווץ מכאבים, מתיישב על האדמה, מקלל ומרביץ - ובעצם מבין כמה טיפש הוא. אנחנו מקווים לפחות בשבילו שהוא הבין. הסרטון מסתיים כשהמצלמה מתקרבת לראשו ומראה לצופים את שיערו השרוף וקרקפתו המדממת. תענוג.

עוד באותו נושא

יציאה דרמטית: האישה שהולכת בתוך להבות מבלי להסתכל לאחור

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • אקדח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully