וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו ברכיבת אופניים עוצרת נשימה על מצוק צר

4.5.2016 / 9:43

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הסנאטור טד קרוז הכריז הלילה כי הוא פורש מהמרוץ לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארה"ב. ההודעה מגיעה לאחר שקרוז נחל תבוסה מול דונלד טראמפ, שקטף הלילה ניצחון נוסף בבחירות המקדימות שנערכו באינדיאנה. בצד הדמוקרטי ניצח ברני סנדרס את הילרי קלינטון.

ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, השתתף הלילה בפאנל באוניברסיטת הרווארד והתייחס לסכסוך הישראלי-פלסטיני. "בשלב מסוים אנו עלולים לראות שבני דודינו הפלסטינים יעדיפו פתרון של מדינה אחת. אני מודאג שאנחנו מתקרבים לנקודת האל-חזור ככל שהזמן חולף", אמר פרדו.

מאות אלפי תלמידים משביתים הבוקר את הלימודים בבתי הספר התיכוניים זה יום השני ברציפות. זאת, במחאה על החלטת ארגון המורים למנוע את הפעילויות מחוץ לבתי הספר ועל שביתת בוחני הנהיגה המעשיים.

קרסון סטורץ' הוא בחור אמיץ במיוחד. בסרטון הזה הוא נותן לנו הצצה מנקודת מבטו לרכיבת אופניים מפחידה שביצע ביוטה בשנה שעברה. סטורץ' רוכב על צוק צר מאוד במסגרת תחרות של חברת רד בול. אל תנסו את זה בבית.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה במידות החום והן יהיו נמוכות מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully