וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר פלסטיני: מחר תקבע הרשות את עתיד היחסים עם ישראל

עריקאת טען כי הוחלט על הפסקת הפגישות הביטחוניות עם בכירים ישראלים, ובפגישת הוועד הפועל של אש"ף צפויה להתקבל החלטה סופית. "קיבלנו מישראל תשובה ברורה בנוגע לאי-מחויבותה להסכמים"

צילום: מתוך יוטיוב, עריכה: גדי וינסטוק

(סרטון תעמולה של הרשות הפלסטינית: "אפרטהייד תוצרת ישראל")

הוועד הפועל של אש"ף צפוי לקבל מחר (רביעי) החלטה שתקבע את עתיד היחסים עם ישראל – כך הכריז היום סאיב עריקאת, בכיר הרשות הפלסטינית האחראי על המשא ומתן עם ישראל. לדבריו, שדווחו בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", הוחלט על הפסקת הפגישות הביטחוניות בין בכירים ישראלים ופלסטינים.

"עמדה זו באה לאחר שקיבלו הפלסטינים מישראל תשובה ברורה בנוגע לאי-מחויבותה להסכמים החתומים ולכוונתה להמשיך בפלישות לשטחים הפלסטיניים, וסירובה ליוזמה הצרפתית לעריכת ועידת שלום בינלאומית", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
ועידת השלום: השבוע ייקבעו קווי היסוד - ללא נציגים ישראלים ופלסטינים
סיכול הפיגוע שממחיש: ישראל זקוקה לתיאום הביטחוני עם הרשות
בכירים פלסטינים: מקיימים דיונים על הפסקת פעילות צה"ל בכל ערי הגדה

רמאללה, מאי 2015. זיו קורן, מערכת וואלה! NEWS
הרשות דרשה מישראל להפסיק את פעילותה הביטחונית בערים. עריקאת/מערכת וואלה! NEWS, זיו קורן

עריקאת הוסיף כי הוועד המרכזי של תנועת פתח הצביע "על נושאים חשובים" במהלך כינוסו אתמול, כתגובה לעמדת ישראל. לדבריו, ההכרזה הפומבית על החלטות אלה תלויה באישור הוועד הפועל של אש"ף, בכינוסו מחר.

במסמך שהעבירו הפלסטינים לבכירים ישראלים בחודש פברואר, דרשה הרשות מישראל להפסיק את פעילותה הביטחונית בשטחי A – בעיקר מרכזי הערים בגדה המערבית – הנתונים לשליטה ביטחונית פלסטינית במסגרת הסכמי אוסלו. זאת, לאחר שהרשות דחתה הצעה ישראלית להפסיק את הפעילות הצבאית תחילה בערים רמאללה ויריחו בלבד, ולאחר מכן לבחון את האפשרות להחיל הפסקת פעילות זו גם בשאר הערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully