וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלכד החשוד בדקירה בשער האריות בירושלים; מצבו של הפצוע בינוני

גבר ישראלי נדקר בחזה ונפצע באורח בינוני. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים שערי צדק בבירה. בתום מצוד של כוחות משטרה ומג"ב, נעצר המחבל, תושב השטחים בן 18, והודה בביצוע הפיגוע. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

גבר בן 60 נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה אמש (שני) בסמוך לשעה 22:30 בשער האריות בירושלים. הדוקר נמלט תחילה מהמקום והמשטרה פתחה במצוד אחריו, זאת לאחר שאיתרה סכין בזירה. לאחר זמן קצר הוא נעצר. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לפצוע טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בבירה בעודו סובל מפציעות בפלג גופו העליון.

משערי צדק נמסר הבוקר על התיצבות במצבו של הפצוע. הוא נדקר בגב העליון וכתוצאה מכך נפגעה אחת מראותיו והוא נזקק לניקוז ולדם. עוד נמסר כי הפצוע מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ לב חזה.

מפקד המחוז, ניצב יורם הלוי, קיים אמש הערכת מצב ופיקד על הפעילות המבצעית בשטח. כוחות גדולים של משטרה ומג"ב סרקו את אזור העיר העתיקה בחיפושים אחר החשוד בדקירה. במהלך הסריקות, אותר המחבל כשהוא מסתתר באחת הסמטאות. בחקירה ראשונית הודה המחבל, תושב השטחים בן 18, בביצוע הפיגוע. הלוי, שיבח את השוטרים ואמר כי "הפעילות הנחושה והמקצועית של כלל השוטרים ולוחמי מג"ב הביאה לאיתור ומעצר המחבל בזמן קצר".

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח: צעיר בן 27 נדקר למוות בכפר יונה, חקירה נפתחה
הנערה שנפצעה קשה בפיגוע בקו 12 התעוררה; "עוד מוקדם לשמוח"
שבוע הפכפך: בשלישי שרב, ברביעי סיכוי לטפטופים - ובשבת אביבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום הפיגוע בשער האריות, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת פיגוע דקירה שער האריות. google maps, צילום מסך
זירת פיגוע דקירה שער האריות/צילום מסך, google maps

פרמדיק מד"א ישראל וינגרטן שהגיע למקום סיפר: "סמוך לשער האריות ישב גבר כבן 60 כשהוא דקור בפלג גופו העליון, הוא היה בהכרה מלאה וסיפר לנו שהוא נדקר בסמטאות ורץ לכיוון שער האריות כדי לחבור לכוחות הביטחון במקום. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

ד"ר עופר מרין, מערך הטראומה בבית החולים שערי צדק בירושלים, הסביר על קבלת הפצוע במחלקה. "קיבלנו גבר כבן 60 שנדקר בחזה, הוא הגיע למחלקת הטראומה במצב בינוני. הוא טופל ומצבו התייצב. כרגע מאושפז בטיפול נמרץ של ניתוחי לב. נצטרך לראות בשעות הקרובות את המשך הטיפול בו, נכון לעכשיו מצבו בסך הכול יציב", אמר.

(עדכון ראשון: 22:32)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully