וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: דוב פרץ לדירה בקולורדו ופשט על המקרר

2.5.2016 / 15:29

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

פיודור בייז'נרי החשוד בעבירות של רצח ואונס אמר היום בדיון בעניינו בבית המשפט: "לא עשיתי כלום". בייז'נרי חשוד שאנס ורצח ארבע נשים בשנתיים האחרונות בכמה אזורים בארץ.

איליאס עזיז, חבר מפלגת הלייבור הבריטית וחבר במועצת נוטינגהאם, הושעה היום מתפקידו, זאת לאחר שכתב בדף הפייסבוק שלו כי "אולי היה חכם יותר להקים את מדינת ישראל באמריקה". שני חברי פרלמנט מהמפלגה הושעו בימים האחרונים בעקבות אמירות אנטישמיות.

מחר מתכננים תלמידי התיכונים לקיים שביתה במחאה על שביתת בוחני הנהיגה והחלטת ארגון המורים שלא לקיים פעילויות מחוץ לבית הספר. "המאבק של הארגון לא נעשה לטובת המורים. הוא כולל רק אגו", אמר היום יו"ר מועצת התלמידים הארצית אליאב בטיטו בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

כבאים מקולורדו הוזעקו לבניין לאחר שדוב פרץ לדירה בקומה השנייה ופשט על המקרר. דיירי הבית נעלו את עצמם בחדר והזעיקו את הכבאים, שהצליחו להוציא את הדוב ואותם בבטחה. הכבאים הזהירו את התושבים שלא להשאיר פחים לא מכוסים או מזון בחוץ שעלול למשוך דובים בעונה זו.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה במידות החום וייעשה שרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully