וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פורנו עכבישים" חשף: העכבישות מכריחות לבצע בהן מין אוראלי

7.5.2016 / 6:07

עכבישים חובבים סאדו מאזו? כנראה שכן. חוקרים הופתעו לגלות התנהגויות מיניות קיצוניות במין מסוים של עכבישים. בין הפטישים שלהם: קניבליזם מיני, הזדווגות אופורטוניסטית, קשירת פרטנרים, מין אנאלי, ריטוש איברי מין, סירוס וכעת גם מין אוראלי בכפייה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Youtube/EZlab ZRC SAZU

חוקרים מסלובניה הופתעו לגלות שעכבישות גדולות מכריחות את הזכרים לבצע בהן מין אוראלי עד 100 פעמים במהלך ההזדווגות. הזכרים מפרישים ריר באופן קבוע לתוך איבר המין הנשי לפני, במהלך ואחרי הסקס.

מין אוראלי הוא נדיר בעולם החי. מלבד בני האדם ועוד מספר יונקים כגון הקוף, הלמור, הצבוע, הברדלס, השימפנזה הננסי, האריה, הדולפין והעטלף - שאר בעלי החיים אינם נוהגים לעסוק במין אוראלי, בטח שלא עכבישים. כעת נמצא שמין מסוים של עכבישים, ה-Madagascan Darwin's bark spiders ליתר דיוק, עושים גם את זה בין יתר הפטישים המיניים המוזרים שלהם.

סקס עכבישים. צילום מסך
עכבישים נועזים מקיימים מין אוראלי/צילום מסך

הנקבות, הגדולות פי 3 מהזכרים, מכריחות אותם להזיל ריר על איבר המין שלהן ונוהגות לטרוף אותם לאחר שסיימו להזדווג עמן. החוקרים מאמינים שהזכרים מבצעים מין אוראלי כדי להוכיח את איכותם כמאהבים פוטנציאלים ומאמינים שכך הזרע שלהם יקלט טוב יותר מהזרע של יריבם.

מין העכבישים הקינקי הזה התגלה לראשונה רק ב-2009, ביום השנה ה-150 לספרו של צ'ארלס דרווין, "מוצא המינים". ומכאן שמו. העכביש ידוע ברשתות הצייד הגדולות שלו, שמתפרשות על שטח של 30 מ"ר. המשי של העכביש הוא החומר הביולוגי הקשה ביותר שנמצא אי פעם והוא חזק פי עשר מחתיכה זהה בגודלה של קוולאר (סיב חסין אש וכדורים המשמש בין היתר לאריגת אפודי מגן).

עוד באותו נושא

חוקרים גילו שלנמלים יש מקומות קבועים על סירת ההצלה

לכתבה המלאה
עכבישים מקיימים מין אוראלי. יוטיוב, צילום מסך
הזכרים עושים את זה עד 100 פעמים - בתחילה, באמצע ובסוף ההזדווגות. מדהים/צילום מסך, יוטיוב

הארכנולוג, ד"ר מתיאס גרגוריאק, עוזר מחקר במרכז למחקר המדעי של האקדמיה הסלובנית למדעים ואמנויות מסר: "מינים רבים של עכבישים - בהם הנקבות גדלות למימדים עצומים - ידועים ברפרטואר מיני עשיר כגון קניבליזם מיני, הזדווגות אופורטוניסטית, קשירת פרטנרים, ריטוש איברי מין, מין אנאלי וסירוס. מחקר השדה והמעבדה שביצענו בעכבישים אלו חושף התנהגויות מיניות קיצוניות אלה וגם ביצוע מין אוראלי של עד 100 פעמים במהלך ההזדווגות".

"מגע מיני אוראלי במין הזה של העכבישים הוא מחייב, כשכל הזכרים עושים את זה לפני, במהלך ואחרי ההזדווגות. באופן מפתיע, התנהגות זו לא דווחה עד כה על זנים שאינם יונקים", הוסיף גרגוריאק. המחקר פורסם ב-" Scientific Reports", למקרה שתרצו להעשיר את חיי המין שלכם בטיפים נוספים.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully