וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית: נהגת נורתה למוות בידי בנה בן השנתיים

אם בת 26 תושבת מילווקי, נורתה על פי החשד מאקדחו של בן זוגה, בעת שהסיעה את בנה הפעוט - ונהרגה. בשנת 2015 תועדו בארצות הברית לפחות 43 מקרי ירי בידי פעוטות מתחת לגיל שלוש

אם לשלושה ממילווקי נורתה למוות בידי בנה הפעוט. מתוך עמוד הפייסבוק של פרייס, צילום מסך
המשטרה חושדת שנורתה מאקדחו של בן זוגה המאבטח. פטריס פרייס/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק של פרייס

אם לשלושה בת 26 תושבת מילווקי, שבמדינת וויסקונסין, נורתה למוות אתמול (שלישי) בידי בנה בן השנתיים. הצעירה, פטריס פרייס, נורתה בזמן שהסיעה את בנה הפעוט ברכבו של בן זוגה העובד כמאבטח.

על פי החשד הפעוט מצא את אקדחו של בן הזוג, שנשכח במושב האחורי של הרכב, וירה בפרייס בגבה, בעודה נוהגת בכביש מהיר בעיר מגוריה. בעקבות דיווח על התקרית הגיעו לזירה שוטרים שמצאו את פרייס מחוסרת הכרה ולא נושמת, וניסו לבצע בה החייאה. צוות רפואי שהגיע בהמשך למקום קבע את מותה.

עוד בוואלה! NEWS:
טיפשות לשמה: כיוון אקדח לידו כדי לבדוק מדוע הלייזר אינו פועל. נחשו מה קרה אז
תיעוד: פוצצה את המיטות של בניה - כי הסתובבו "עם חברים מסוממים"

"איבדתי את הבת שלי, יש לי אבן על הלב", אמר אביה של פרייס, אנדרה, בריאיון לתחנת טלוויזיה מקומית. "אני רוצה להחזיק את הבת שלי בפעם האחרונה", הוסיף האב במחאה על כך שלא זכה לראות את גופת בתו לאחר התאונה. לדבריו, בתו עבדה קשה כדי לפרנס את שלושת ילדיה.

מותה של פרייס מצטרף לסטטיסטיקה העגומה של מקרי ירי בידי פעוטות בארצות הברית. לפי נתונים שפרסם עיתון ה"וושינגטון פוסט" באוקטובר האחרון, תועדו לפחות 43 מקרים של ירי בידי ילדים מתחת לגיל שלוש בשנת 2015 בארצות הברית. ב-31 מקרים מתוכם ירו הפעוטות בעצמם באקדח שמצאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully