וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטרקציה בקייטנה החרדית: גרוטאה ובה ילדים הפוכה באוויר

26.4.2016 / 17:56

בסרטון שהגיע לוואלה! NEWS נראים ילדים מסתובבים במכונית ישנה במושב חלקיה שבשפלה. בעלי החווה טוען כי המתקן פועל כחוק: "לחרדים אין מכוניות, ככה הם לומדים על חגורות בטיחות"

עריכה: שניר דבוש

ילדים מתיישבים בגרוטאה, דלתות הרכב הישן נסגרות, והוא מתחיל להסתובב כשהילדים בתוכו - כך נראית קייטנה בחג הפסח, במושב החרדי בית חלקיה שליד גדרה. בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS נראית המכונית מסתובבת כאשר הצלם מכריז: "חברי הצלה (הצלם חבר בארגון "איחוד הצלה" - ד"י) במיוחד בשבילכם, שימו לב ממה עושים לונה פארק. יש אנשים בתוך הרכב, וזה מתחיל. שימו לב איזה יופי".

הסרטון התמוה, שבו נראים הילדים בקייטנת "חוויה בחווה" ישובים ברכב ישן שמסתובב באוויר, לא מטריד את בעלי המקום. "מדובר במתקן שמדמה מה קורה כאשר רכב מתהפך. כל הילדים חגורים בחגורות בטיחות, כך שהילד נשאר מרותק לכיסא", סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS.

תיעוד: ילדים מסתובבים בתוך רכב במסגרת "לונה פארק" באזור גדרה. ספק 500
"זה לא מסוכן, יש לגרוטאה אישור". מתוך הסרטון/ספק 500

לדבריו, "אצל החרדים אין מכוניות, הם לא יודעים לשים חגורות בטיחות, אז השתמשנו במתקן הזה כדי ללמד אותם לשים חגורות - וגם כאטרקציה. זה לא מסוכן".

לטענת בעלי המקום, המתקן מעורר המחלוקת עבר אישור של מהנדס ופועל כחוק. "לגרוטאה הזאת יש אישור לפי החוק, והכול בסדר", הוא אומר.

עוד בוואלה! NEWS
שריפות בצפון: הפסקות חשמל בגליל המערבי, מטיילים פונו מנהר הירדן
העיתונאית החשודה בניסיון רצח אמה: "מעדתי על שואב – והשמן נשפך"
ביקש שימדדו בגד ים - ותקף: נתפס החשוד במאות עבירות מין בקטינות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully