וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ההרוגה בתאונה במנהרות הכרמל: עזרו לנו למצוא את הטלפון שלה

26.4.2016 / 12:01

הוריה של אור אלבז, בת ה-17 שנהרגה בתאונת האוטובוס בחיפה בשבוע שעבר, ביקשו את עזרת הציבור באיתור הסלולרי שלה, שנעלם עם תיקה לאחר ההתנגשות הקטלנית. "זו המזכרת האחרונה שלנו ממנה", אמר בכאב

עריכה: אביב אירגז

הוריה של אור אלבז, הנערה בת ה-17 מחיפה שנהרגה בתאונת האוטובוס במנהרות הכרמל בעיר בשבוע שעבר, פנו היום (שלישי) לעזרת הציבור במטרה לאתר את הטלפון הנייד של יקירתם, שאבד לאחר ההתנגשות הקטלנית. "אני מבקש מכל עם ישראל ומי שהיה באזור התאונה, שיעזרו לנו", אמר האב השכול, יוסי.

הטלפון הנייד הוא מכשיר מסוג אייפון 6 בצבע לבן, וייתכן שהיה עם כיסוי בצבע זהב. "זו המזכרת היחידה שנשארה לנו מאור. הזיכרונות, התמונות, הכול", סיפר האב בכאב. הוא הוסיף כי הוא אף מוכן לשלם תמורת המכשיר, שנעלם יחד עם תיקה. "אנא, אזרחים יקרים, מי שראה או יודע, שיעזור לנו", אמר האב והוסיף את מספר הטלפון שלו ליצירת קשר: 050-7291315.

בנוגע לחקירת התאונה אמר כי אינו רוצה לחרוץ דין ולהביע את דעתו. "יש משטרה ובתי משפט והם יעשו את עבודתם", אמר.

לקריאה נוספת:
נהג האוטובוס שוחרר ממעצר בית: "הוא במצב נפשי לא טוב"
תאונת האוטובוס: הנהג חשוד בהריגה; הותר לפרסום שם הנערה שנהרגה

אור אלבז, בת ה-17 מחיפה, שנהרגה בתאונה במנהרות הכרמל בחיפה. פייסבוק, צילום מסך
הטלפון הנייד שלה נעלם לאחר התאונה. אור אלבז/צילום מסך, פייסבוק

בתאונה, שאירעה ביום חמישי האחרון, נפצעו 48 איש בהתנגשות אוטובוס במשאית במנהרות הכרמל. כתוצאה מכך סטה האוטובוס ממסלולו והתנגש בקיר. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו למקום, העניקו טיפול רפואי ופינו את הפצועים לשלושה בתי חולים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

נהג האוטובוס חשוד בהריגה: "מצבו הנפשי לא טוב"

נהג האוטובוס, שנפצע קל בתאונה, נעצר עם שחרורו מבית החולים בחשד להריגה. אתמול הוא שוחרר ממעצר בית. הוא נדרש להפקיד במשטרה את דרכונו ואת רישיון הנהיגה שלו, שנשלל. על פי באי כוחו, הוא נמצא במצב נפשי קשה וחש צער רב על שאירע. עם זאת, הוא ממשיך לדבוק בגרסתו, שלפיה הוא לא האשם בתאונה. היום נלקח האוטובוס לבדיקות במוסך, שם יבדקו מערכות שונות שלו כמו בלמים והיגוי.

האוטובוס מהתאונה הקטלנית בכביש מנהרות הכרמל נבדק במוסך בבית זרזיר. ערן גילווארג
48 פצועים. בוחני תנועה בחנו את האוטובוס, היום/ערן גילווארג

16 מהנפגעים בתאונה עדיין מאושפזים בבתי החולים. בבית החולים רמב"ם מאושפזים שבעה בני אדם, ובהם שלוש נשים במצב קשה, פצוע בינוני, פצוע קל עד בינוני ושני בני נוער במצב קל. בבית החולים כרמל נותרו שמונה פצועים מהתאונה – שתי נשים במצב קשה, המאושפזות במחלקה לטיפול נמרץ, ושישה נוספים המאושפזים במצב קל עד בינוני במחלקות השונות. בסוף השבוע שוחררו 12 נפגעים כדי לחגוג את החג בביתם.

האוטובוס מהתאונה הקטלנית בכביש מנהרות הכרמל נבדק במוסך בבית זרזיר. ערן גילווארג
האוטובוס ההרוס נבדק על ידי בוחני תנועה, היום/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully