וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כך תדעו מה הסיכוי שהגרביים שלכם ילכו לאיבוד

25.4.2016 / 14:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש היום לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד נגד שבעה יהודים, שניים מהם נערים ואחד חייל, בגין פעילות טרור נגד פלסטינים. לשבעה מייחסים השלכת רימונים לבתים, תקיפת פלסטינים, הצתות רכוש, וריסוס כתובות עם תוכן מתריס.

דובר נשיאות טורקיה מסר כי צפוי סבב נוסף של שיחות עם ישראל. לאחר נרמול היחסים, טורקיה תבחן כיצד היא תוכל לשמש מתווכת בתהליך השלום הישראלי-פלסטיני. כמו כן, טורקיה מצפה מישראל לשפר את המצב ההומניטרי ברצועת עזה.

"ישראל מאמנת עשרות קצינים של צבא ערב הסעודית" - כך אמר אמש סגן מזכ"ל חיזבאללה. לדבריו, פגישות רבות מתקיימות בין בכירים סעודים וישראלים. כמו כן, טען כי ישראל אחראית להכרה בארגונו כארגון טרור על ידי מדינות המפרץ.

מדענים פיתחו נוסחה כדי להבין טוב יותר את התופעה הנפוצה של היעלמות גרביים. "אינדקס הגרביים הנעלמים" מביא בחשבון פרמטרים כמו מספר הנפשות בבית, סוג וכמות הכביסה. בשקלולם, תוכלו לדעת מה הסיכוי של הגרביים שלכם ללכת לאיבוד.

מזג האוויר מעונן חלקית ואביך עם ירידה קלה של הטמפרטורות, אך עדיין חם מהרגיל לעונה. מחר תחול התחממות ניכרת ומזג האוויר יהיה שרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully