וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד חדש ומדאיג בבתי הספר: נופלים לאחור על זרים - ומקווים שיתפסו אותם

26.4.2016 / 8:45

אתגר רשת חדש גורם למאות תלמידים בארה"ב ליפול לאחור - ולקוות שמישהו יתפוס אותם. משעשע ככל שיהיה, אין ספק שהאתגר המטופש הזה מאוד מסוכן - בעיקר כי סיכויי ההצלחה שלו נמוכים למדי. בבקשה, אל

יוטיוב

יש כנראה דברים שעדיף שלא נלמד מהאמריקאים: אחרי אתגר דלי הקרח, מגיע אלינו הישר מארה"ב טירוף ויראלי חדש וכואב לא פחות שאולי כדאי לשים לו סוף כבר עכשיו. אתגר "הנפילה בהפתעה" או "נפילת אמון" מצליח ללכוד ברשתו מאות בני נוער שמוכנים לסכן את בריאותם כדי לא להישאר מאחור. כל הרעיון הוא בעצם ליפול לאחור, לכיוון אנשים זרים - ולקוות שיתפסו אותם בזמן. אממה, מאחר שלרובנו אין רפלקסים מהירים מספיק - ברוב המקרים הנבחנים נכשלים והנופל מוצא עצמו שרוע על הקרקע וצווח מכאבים.

זה נראה כמו אתגר הרשת המגוחך ביותר שהומצא עד היום - אך מתברר שמאות בני נוער בארה"ב, רובם תלמידי תיכון, נדלקו על הרעיון והחליטו לאמץ אותו. כל תלמיד גייס למטרה חבר עם מצלמה ויחד יצאו לנסות את המבחן על חבריהם המבוהלים. סרטוני הנפילות עולים אחר כך לטוויטר תחת האשטאג #trustfallchallenge.

מבחן הנפילה בהפתעה. צילום מסך
טרנד מלחיץ: תלמידים בארה"ב נופלים לאחור/צילום מסך

האתגר הביזארי מודגם יופי בסרטונים של Rauniiii, תלמידה שניסתה שוב ושוב את האתגר על תלמידים בבית ספרה - ומצאה עצמה שוב ושוב מתפתלת מכאבים על הרצפה, כשרק פעם אחת התמזל מזלה ליפול לזרועותיו של תלמיד עם אינסטינקטים מעולים. בסרטונים השונים נראה שהתגובות של התלמידים הנבחנים באתגר נעים בין ניסיונות הצלה מאוחרים להתעלמות מוחלטת או אפילו התחמקות. מה אתם הייתם עושים?

עוד באותו נושא

שגעון הרשת החדש: האם קליפה של בננה באמת מחליקה?

לכתבה המלאה

צפו בעוד סרטוני נפילות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully