וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הגיב המורה כשתלמיד תפס אותו צופה בפורנו לפני השיעור?

23.4.2016 / 6:32

נער בן 13 מצא את המורה שלו גולש באתרים מיניים לפני שיעור מתמטיקה ודיווח למנהל. סרטון של המורה העצבני פורק את זעמו על התלמיד לפני כיתה מלאה עלה לפייסבוק. "בפעם הבאה שתפתח את הפה הגדול והמסריח שלך אני אשלח אותך למנהל"

WOWK-TV:

תלמיד בן 13 תפס לכאורה את המורה שלו צופה בתכנים מינים במחשב הנייד, זמן קצר לפני שיעור מתמטיקה. בסרטון שפורסם בשבוע שעבר נראה המורה פורק את זעמו על הנער בפני כיתה מלאת תלמידים. התלמיד, ג'פרי פרובינס, טען שהקדים לשיעור מתמטיקה בחטיבת ביניים בוירג'יניה, ארה"ב, בה הוא לומד וגילה את המורה, תומס יון, צופה ב"דברים שאף ילד בן 13 לא צריך לראות בבית הספר".

פרובינס אמר שמיהר לחדר המנהל מיד לאחר התקרית כדי לדווח עליה. מספר שעות לאחר מכן, יון פרץ לכיתת האנגלית של פרובינס והתחיל לצעוק עליו בפני הנוכחים. "בפעם הבאה שתפתח את הפה הגדול והמסריח שלך אני אשלח אותך למנהל על שאתה נכנס לחדר שלי בלי רשות", נשמע יון צועק בוידאו שצילם אחד התלמידים. "מה שאני צופה בו כאדם בוגר זו בחירה שלי... אתה כנער צריך לחכות במסדרון עד שאני אקרא לך להיכנס - זה ברור?".

מורה צועק על ילד שתפס אותו רואה פורנו. צילום מסך
המורה פורץ לכיתת האנגלית./צילום מסך

יון אף מאשים את פרובינס כי ניסה לסחוט אותו בשל האירוע אך לא ניתן לשמוע את תגובותיו של התלמיד. "אני הולך לקבל 90 בסמסטר הזה או שאני אספר שאתה רואה דברים לא ראויים", אלו הדברים שאמר פרובינס לטענת המורה.

אמו של פרובינס סיפרה שבית הספר מעולם לא פנה אליה בנוגע לעניין והיא גילתה עליו רק לאחר שהסרטון של המורה הכועס פורסם בפייסבוק. "הוא אמור להיות בטוח בבית הספר וסיטואציה כזאת לא היתה צריכה להתרחש. אני לא מדברת לבן שלי ככה ואותו הדבר אמור להיות נכון גם לגבי המורה", אמרה האם. בית הספר הודיע כי הוא מכיר את האירוע וחוקר אותו.

עוד באותו נושא

משרת החלומות? פאב מחפש "צופה פורנו" במשרה מלאה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully