וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרת החלומות? פאב מחפש "צופה פורנו" במשרה מלאה

17.4.2016 / 13:23

מחפשים עבודה? פאב דני מחפש "PJ" - עובד שיצפה מדי יום בפורנו וילקט קטעי סאונד למיצג אמנותי בשירותי הפאב. העובד יקבל שכר של 2,350 דולר ל-20 שעות של צפייה בפורנו. מישהו מעוניין?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Hornsleth Bar

בסרטון - ככה נראה מועדון Hornsleth

אוהבים לצפות בפורנו? למה שלא תעשו מזה כסף. פאב Hornsleth הדני פרסם מודעת דרושים מסקרנת המחפשת עובד שכל תפקידו יהיה לצפות בפורנו 20 שעות בשבוע וללקט קטעי סאונד מחרמנים לתאי השירותים בפאב. נשמע כמו משרה חלומית נכון? אז זהו, שמדהים ככל שזה נשמע - בעל הפאב, כריסטיאן וון הורנסלט, מודאג מעט ממה שצפייה אינסופית בפורנו יכולה לעולל לעובד שלו.

העובד יזכה לשכר של 2,350 דולר, יקבל מחשב, סרטי פורנו ב-DVD, גישה לכל אתרי הפורנו הנחשבים בעולם ומשרד אינטימי בו יוכל להתרווח בזמן הצפייה. בעל הפאב, הנמצא באורהוס, דנמרק, מספר שדרישות התפקיד אינן חד משמעיות אולם הפונים חייבים להיות מעל גיל 18, "אנחנו מחפשים מישהו עם ראש פתוח שמבין בפורנו ויודע מה לחפש שם", סיפר כריסטיאן ל-MailOnline, "המשרה מתאימה לגברים ונשים. אני מחפש מישהו עם רעיונות יצירתיים".

פאב Hornsleth מציע את משרת החלומות. פייסבוק, צילום מסך
כך זה נראה מבפנים/צילום מסך, פייסבוק

"כמות היסטרית של אנשים הגיבו למודעת הדרושים שלנו", הוסיף כריסטיאן, "אלפים פנו אלינו בפייסבוק ובמייל. יש הרבה אנשים מוזרים, אך גם קיבלנו כמה הצעות רציניות ואנחנו נתחיל לראיין אנשים ממש בקרוב. המעוניינים צריכים לשלוח לנו מייל ולהסביר לנו למה לדעתם הם יהיו שופטי פורנו טובים יותר מאחרים". גם אם זה נשמע לכם כמו בדיחה, בעל הפאב לוקח את העניין מאוד ברצינות, "אנחנו נמצא מי מהפונים אלינו רציני בנושא וזה יהיה תהליך מאוד מעניין שבסופו נמצא את הנכון ביותר לתפקיד", הוסיף כריסטיאן.

הגדרת התפקיד היא "פורנג'יי" (PJ) - וכפי שהדיג'יי מכין מיקס של שירים לערב שלם - גם הפיג'יי יצטרך להכין רצועת סאונד מגוונת של קולות אנחה וגניחה מסרטי פורנו. הרצועה תתנגן במסגרת מיצג אמנותי המופיע בשירותי הפאב, "מופיעות שם תמונות של כוכבות פורנו מפורסמות, הוספנו חומרים ויזואליים ואנחנו זקוקים לקטעי סאונד שישלימו את החבילה", סיפר כריסטיאן, "אנחנו רוצים ללקט לפחות 50 עד 60 שעות של סאונד מובחר מסרטי פורנו. אנחנו לא רוצים להשמיע את אותה אישה צורחת וגונחת שוב ושוב או שהסאונד יחזור על עצמו בלופים. לשם כך אנחנו צריכים שמישהו יצפה בפורנו ויערוך את הקול מהסרטים".

עוד באותו נושא

סקסיסטי או הברקה? אמן ביליארד משלב דוגמניות בביקיני בטריקים

לכתבה המלאה
פאב Hornsleth מציע את משרת החלומות. פייסבוק, צילום מסך
כריסטיאן וון הורנסלט, בעל הפאב שחשב על הרעיון המטורף/צילום מסך, פייסבוק

כריסטיאן טוען שהפאב שלו ייחודי בקונספט האמנותי שהוא מציע לקהל שלו, "אנחנו מאפשרים לאנשים ליהנות מאמנות בדרך קלילה. גלריות אמנות הן תמיד נורא משעממות. אתה עומד שם, שותה יין לבן זול, כולך מדוכדך. אנחנו מנסים לשלב בין אמנות למסיבה. אנחנו קוראים לזה שתייה חכמה, שתייה עם תוכן. זה פאב חכם".

פאב Hornsleth נחשב לפופולארי מאוד בסצנת חיי הלילה הדנית. בכל סופ"ש מגיעים אליו בין 1,000 ל-2,000 בליינים. "הסיבה שהחלטנו ללכת על הרעיון הזה, היא ששירותים בברים ומועדונים הם המקום שגברים ונשים מדברים ביניהם בכנות", מנסה כריסטיאן להצדיק את רעיון המיצג המפוקפק, "פעם הסתתרתי בשירותי נשים במועדון ולא האמנתי כמה מלוכלך הן דיברו. אנחנו מנסים לשקף את התמונה".

כריסטיאן לא מסתיר את החששות שלו מהשפעת הפורנו על העובד, "הוא יעבוד כעוזר שלי ויעדכן את המוזיקה באופן קבוע. אני לא יודע איך הוא יגיב לצפייה יומיומית בפורנו. זה בהחלט יהיה מאתגר לחזור לעולם האמיתי. אולי הטראומה היא חלק מהתפקיד. זה כמו שרופאים מסתכלים על אנשים עירומים כל היום ובשבילם זה נורמלי. אולי זה גם יהיה נורמלי עבור ה-PJ החדש שלנו".

פאב Hornsleth מציע את משרת החלומות. פייסבוק, צילום מסך
אם אתם קופצים לדנמרק - אל תשכחו לבקר/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully