וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסיסטי או הברקה? אמן ביליארד משלב דוגמניות בביקיני בטריקים

16.4.2016 / 23:43

ביליארד מעולם לא היה כזה סקסי: אמן ביליארד צרפתי מפגין מיומנות בלתי נתפסת כשעל שולחן הביליארד שלו משתרעת דוגמנית סקסית בביקיני. ברשת פחות מפרגנים

venomtrickshots

איך הופכים את משחק הביליארד המשעמם לענף ספורט פופולארי וזוהר? קחו אמן ביליארד צרפתי, צרפו לו עוזרת יפיפייה בביקני, קשטו את שולחן הביליארד בכוסות מרטיני - והינה לכם ספורט שכל גבר ישמח להתנסות בו.

אמן הביליארד ואלוף העולם לשנת 2013, קולר פלוריאן המכונה גם "הארס" מאחר שהוא "מפזר רעל על השולחנות", משחק ביליארד באופן מקצועי כבר 9 שנים - מאז שקיבל את השולחן הראשון שלו ביום ההולדת. כדי ללמוד עוד ועוד טריקים, הוא צפה בסרטונים והתאמן יום-יום, 4 שעות ביום - עד ש"ירדו לו דם מהידיים". פלוריאן, בן ה-27, החליט לשנות את התפיסה שלנו על המשחק ולהוסיף לו קצת פלפל. הפלפל במקרה הזה היא דוגמנית בביקיני שרובצת לה על שולחן הביליארד בכל מיני פוזיציות סקסיות ומנסה לחסום את המעבר של הכדורים על הלוח.

אמן ביליארד עם בחורה בביקיני. צילום מסך
פתאום המשחק הפך להיות מעניין יותר/צילום מסך

"ביליארד הוא ספורט מקורה, וככזה - לרקע יש נטייה להיות די משעמם", הוא סיפר לדיילי מייל, "רציתי להוציא את הביליארד החוצה. לעשות את זה מרגש יותר. זה לא היה פשוט לצילום, אבל נראה שרבים נהנו מזה. יש לנו הרבה רעיונות משוגעים המתכוננים לעתיד. עוד לא ראיתם כלום".

פלוריאן מצליח להטביע כדורים לכיסים שבקצוות השולחן מזוויות כמעט בלתי אפשריות. התרגילים שבסרטון פשוט ישאירו אתכם פעורי פה, "אני אוהב לעלות על דרכי משחק שונות. כמעט כמו אמן אמיתי - אני מנסה ליצור משהו מדף ריק", הוא מוסיף, "אני נושא איתי מחברת לכל מקום שאני הולך וכשההשראה מכה בי אני כותב לעצמי רעיונות. חלק מהם בלתי אפשרי ליישום, אבל אחרים עובדים לי די טוב".

עוד באותו נושא

איך הוא עושה את זה?!? משחק הכדור שהטריף את הצופים

לכתבה המלאה

עוד סרטון מפתיע שלו:

חובבי המשחק ברשת התלהבו יותר מהפעלולים שלו ופחות מהשימוש בדוגמנית. "הלוואי שהיא לא הייתה שם. זה זול ומיותר", כתב אחד הצופים ואחר הוסיף: "אני יודע שזה נועד למשוך צופים, אבל נו באמת. אם אנשים צופים במשחק שלך בשביל הבנות, אתה לא זקוק להם ולא מגיע להם לצפות בטריקים המדהימים שלך. תהיה ריאלי, בנאדם!". פלוריאן, כמובן, לא רואה שום דבר רע בבחירה השנויה במחלוקת שלו, "ביליארד הוא משחק פופולארי, אבל הוא אינו מספיק מופתח כענף ספורט. אני מנסה כמיטב יכולתי להעניק לזה נקודת מבט שונה ולהגיע לדורות צעירים. זה השילוב המושלם בין ספורט לאומנות".

את מיטב הפעלולים של קולר פלוריאן תוכלו למצוא בעמוד היוטיוב שלו בלחיצה כאן.

ועוד אחד אחרון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully