וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקירים תודה: 480 חיילים בודדים השתתפו בליל הסדר הגדול בצה"ל

22.4.2016 / 21:12

זו השנה ה-15 שבה מציינים בצה"ל את האירוע למען החיילים הבודדים. "אתם מבטאים בעיניי את ערך ההתנדבות והנאמנות באופן המובהק ביותר", אמר הרמטכ"ל. יו"ר האגודה למען החייל הוסיף: "התואר 'חייל בודד' אינו לכם, המשדרים כוח"

חיילים בודדים, בכפר הנופש של האגודה למען החייל וקרן לב"י,  22 באפריל 2016. צלמים בקליק, מערכת וואלה! NEWS
480 חיילים מ-35 מדינות שונות. החיילים בליל הסדר/מערכת וואלה! NEWS, צלמים בקליק

480 חיילים בודדים מ-35 מדינות שונות ישתתפו הערב (שישי) בליל הסדר הגדול שנערך בצה"ל. מדובר בשנה ה-15 שבה עורכים האגודה למען החייל וקרן לב"י ליל סדר למען חיילים בודדים. האירוע נערך בשיתוף אגף כוח אדם בצה"ל וחיל החינוך. החיילים ייהנו מארוחת חג, חיפוש שישה אפיקומנים ומתנות רבות.

"האירוע הזה הוא ביטוי לאהבת האדם בישראל", בירך הרמטכ"ל גדי איזנקוט בטרם החל האירוע, "בדור שלנו, עלינו לבצר ולחזק את חירות ישראל. רוב השנים לעם היהודי לא הייתה חירות. בשעה זו, גם היום ובמהלך החג יהיו חיילי צה"ל בים, ביבשה ובאוויר. יש איומים והסלמה ביהודה ושומרון, יש איומים בדרום, וחיילי צה"ל שישמרו עלינו בחג הפסח, בשעה שעם ישראל חוגג, ראויים להוקרה".

עוד הוסיף הרמטכ"ל: "החיילים הבודדים שנמצאים ללא המשפחות, מבטאים בעיניי את ערך ההתנדבות והנאמנות באופן המובהק ביותר, את רוח צה"ל והחזון הציוני. הדבר החשוב ביותר שיגבר על כל איום, זה הרצון והנכונות להתגייס לצה"ל ולשרת שירות משמעותי לנוער בארץ, ולאחר מכן לנוער היהודי בעולם. המפגש הקצר הזה הוא הזדמנות בשבילי להצדיע לכל אחד מכם על מה שהוא עושה למען בטחון ישראל, ולאחל חג חירות שמח".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"האויב מתחזק, אבל אנחנו מכינים הפתעות": ראיון חג עם מח"ט נח"ל
"הסנדק" של אמ"ן: איש הצללים שמחליט מתי יופצץ הבונקר של נסראללה
החייל המואשם בהריגה שוחרר לחופשת חג: "איננו אויבי העם"

הרמטכ"ל גדי איזנקוט עם חיילים בודדים, בכפר הנופש של האגודה למען החייל וקרן לב"י,  22 באפריל. צלמים בקליק, מערכת וואלה! NEWS
בצה"ל משרתים היום 6,380 חיילים בודדים. הרמטכ"ל גדי איזנקוט עם החיילים/מערכת וואלה! NEWS, צלמים בקליק

53% מהמשתתפים בליל הסדר החגיגי משרתים כלוחמים ותומכי לחימה, וכ-47% בתפקידים נוספים. 73% מהמשתתפים בליל הסדר חיילים, ו-27% הן חיילות . האירוע נערך זו השנה הרביעית מתרומת ארגון The Canadian Zionist Cultural Association (CZCA), שפועל בקנדה והוקם על ידי ניצולי שואה ויוצאי צבא קנדיים שלחמו במלחמת העצמאות.

בצה"ל משרתים היום 6,380 חיילים בודדים. 51% עולים חדשים ו-49% ילידי הארץ. 68% חיילים ו-32% חיילות. רובם של החיילים הבודדים משרתים כלוחמים ותומכי לחימה – 54%.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלוף (במיל') יורם יאיר עם חיילים בודדים, בכפר הנופש של האגודה למען החייל וקרן לב"י,  22 באפריל 2016. צלמים בקליק, מערכת וואלה! NEWS
"אתם מצדיקים כל מאמץ". יו"ר האגודה למען החייל, יורם יאיר, עם החיילים/מערכת וואלה! NEWS, צלמים בקליק

יו"ר האגודה למען החייל, יורם יאיר ייה, בירך אף הוא את החיילים: "אתם מצדיקים את כל המאמץ האדיר ששילמנו ואנו עדיין משלמים כדי שתהיה מדינה יהודית בארץ ישראל", אמר והוסיף: "התואר 'חייל בודד' אינו מתאים בפרשנותו לכם, המשדרים כוח, אחדות, אנרגיה חיובית"

נשיא ארגון CZCA בקנדה, מר וילף שיף, הוסיף: "זוהי השנה הרביעית שאנו לוקחים חלק באירוע זה, המתרחש הודות לתורמים מקנדה. אנחנו מוקירים אתכם על שעזבתם את משפחותיכם והגעתם לשרת את מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully