וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אבא" של "כיפת ברזל" מונה לראש מפא"ת במשרד הביטחון

21.4.2016 / 21:05

דני גולד, ממובילי פרויקט הפיתוח של מערכת ההגנה, מונה על ידי שר הביטחון לראש המנהל למחקר ופיתוח אמצעי לחימה. "גולד הוכיח יצירתיות ואומץ לב. הוא האיש הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון", אמר יעלון

עריכה: ניר חן

(צפו: גולד באולפן וואלה! NEWS, יולי 2015)

תת-אלוף (במיל') ד"ר דני גולד, ממובילי פרויקט הפיתוח של מערכת "כיפת ברזל", מונה לראש המנהל למחקר, פיתוח אמצעי לחימה ותשתית טכנולוגית (מפא"ת) במשרד הביטחון – כך נמסר היום (חמישי) מלשכתו של שר הביטחון משה יעלון. גולד יחליף בתפקיד את תא"ל (במיל') אופיר שהם, והמינוי אושר בהתאם להמלצת מנכ"ל משרד הביטחון דן הראל והרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט.

גולד, בן 55, שירת בחיל האוויר במגוון תפקידי פיקוד. כמו כן, הוא כיהן כראש מחקר ופיתוח (מו"פ) במשרד הביטחון וזכה בפרס ביטחון ישראל על חלקו בפיתוח "כיפת ברזל". שר הביטחון מסר כי: "גולד הוכיח בשנות שירותו בצה"ל ובמערכת הביטחון איכויות רבות, בהן מעוף, יצירתיות ואומץ לב מקצועי. הוא האיש הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון".

עוד בוואלה! NEWS:
המענה של ישראל לאיום האווירי של חמאס: "כיפת ברזל" נגד רחפנים
אחרי שהודח בגלל עבירת ביטחון: מונה ממלא מקום לאחראי על פרויקט ה"חץ"
כשמאות אלפי טילים יכוונו לישראל: כך נערך צה"ל לחמאס ולחיזבאללה

דני גולד בטקס לכבוד מדליקי המשואות בכנסת, אפריל 2015. טלי מאייר
"חשוב ביותר אל מול האתגרים שהטלטלה במזרח התיכון מציבה בפנינו". גולד/טלי מאייר

לדברי יעלון, "בוודאי במציאות הביטחונית הנוכחית, בה נדרשת ישראל לשמור על פער טכנולוגי מאויביה", גולד מתאים "לקחת את מפא"ת מהפסגה שנמצא בו אל עבר פסגות חדשות ואתגרים חדשים". הוא הוסיף: "ניסיונו הרב בתחומי העשייה של מפא"ת והתעשיות הביטחוניות הוא חשוב ביותר אל מול האתגרים שהטלטלה במזרח התיכון, לאורך הגבולות ואף הרחק מהם, מציבה בפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully