וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצא פתרון לריח של גזים והמתנה המושלמת לגבר לחג?

21.4.2016 / 6:22

פרסומת ביזארית מהודו מציגה זוג נשוי שבו האישה מוטרדת מהגזים המסריחים של בעלה. כדי לפתור את העניין היא מציעה לבעלה להשתמש במעין תחתונית שאמורה "לנטרל עד 100 פלוצים". מתנה לאבא בפסח?

ספק 500

פרסומת מוזרה ל"תחתונית נגד נודים" שעלתה בהודו גרמה ללא מעט הרמות גבה. בפרסומת נאמר שה"פד לנטרול גזים" יכול לספוג "עד 100 נפיחות" ויכול "לשנות את החיים של אנשים רבים". הסרטון עלה ליוטיוב בחודש שעבר ומופיעה בו אישה הקונה לבעלה את המוצר כדי להתמודד עם הגזים המסריחים שלו. האישה מספרת לצופים בפתיחות על תופעת הלוואי הריחנית של בעיות העיכול של בעלה, שנפתרת כמובן על ידי שימוש בפד החדיש.

על פי מחקר שביצעה החברה, האדם הממוצע נופח בין 14 ל-15 פעמים ביום. לטענתם, הימנעות משחרור עשויה להוביל לבעיות בריאותיות.כמו כן, באתר החברה נכתב כי התחתונית "נוחה לשימוש, מתאימה בקלות לתחתונים ותספוג את הריח המביך של גזים ממערכת העיכול".

הומצאה תחתונית שאמורה לנטרל ריחות של גזים. GON, צילום מסך
"קח, אכלת פול לצהריים"./צילום מסך, GON

בדף הפייסבוק של החברה אף מופיעים תרחישים יום יומיים בהם הפד יכול להיות גלגל הצלה שימושי: "כניסה למעלית בבוקר היא תמיד אתגר. אנשים רבים ממהרים לעבודתם והצפיפות מקשה לנשום. עכשיו תנסו לחשוב מה יקרה אם מישהו או מישהי לפתע משחררים נפיחה בריח ארוחת הבוקר שלהם. עכשיו דמיינו שזה אתם".

בהמשך נכתב: "אולם כעת, בעזרת הפד החדש, אתם יכולים להניח לדאגות ולהימנע מלהתאפק. שחררו את עצמכם בכל מקום שתחפצו מבלי לדאוג עוד לריח מביך". אנחנו בכל זאת מעדיפים שתמשיכו להתאפק במעליות.

עוד באותו נושא

רשת מזון מהיר תובעת דוגמנית ש"ביצעה מעשים מיניים עם האוכל"

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully