וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מפקד יחידת מעברים העלים עין – אשתו הבריחה סחורות לישראל

20.4.2016 / 7:11

רב-פקד אלי דהן, מפקד יחידת מעבר עופר, חשוד בהעברת סחורות לישראל. הוא נחקר במח"ש, הושעה מתפקידו ונשקלת הגשת כתב אישום. לפי החשד, הסחורות שהועברו שייכות לאשתו ענת ולחברו עופר הר זהב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החקירה בעניינו נמשכת כבר חודשים ארוכים. רב פקד אלי דהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד יחידת מעבר עופר (ביתוניא) במשטרה, רב-פקד אלי דהן, חשוד כי העביר סחורות משטחי C לישראל ללא היתרי מעבר וללא חתימת נאמן ביטחון. לוואלה! NEWS נודע כי במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) חושדים כי בדרך זו העבירה רעייתו סחורות במשאיות דרך הגבול. דהן נחקר במח"ש והושעה, ובימים אלו נשקלת האפשרות כי יוגש נגדו כתב אישום.

החקירה בעניינו של דהן נמשכת כבר חודשים ארוכים. לאחרונה נודע כי יחידת החקירה העבירה את התיק לטיפולה של התובעת לבחינת הגשת כתב אישום.

לקריאה נוספת:
"הימין גידל פסיכופטים": הסרטון הלוחמני של ח"כ מרגלית. צפו
המתלוננת על אונס התוודתה: "אני אוהבת אותך" - והחשוד שוחרר
חשד למעילת ענק בבורסה ליהלומים ברמת גן; חשש כי סוחרים יקרסו

החקירה נפתחה בעקבות תלונת עמותה

מעבר עופר ממוקם ביציאה מרמאללה ומנוהל על ידי המשטרה, ודרכו מועברות סחורות משטחי הרשות לישראל. בין היתר, עוברות במעבר משאיות עם חומרי חציבה ממחצבות טריפי וקלנדיה. הן נוסעות בדרך כלל לאזור תעשייה עטרות הסמוך או למפעלים ופרויקטים נדל"ניים באזור ירושלים.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה של עמותת "הפורום לישראל ירוקה", שהעבירה לידי המשטרה ממצאים ולפיהם חלקם הגדול של המשאיות שעברו במחסום זה שייכות לרעייתו של המפקד המושעה, ענת דהן, באמצעות חברת ד.ד הובלות. על פי התלונה, חלק אחר של המשאיות העוברות במחסום שייך לחברו הטוב של המפקד, עופר הר זהב, בעליה של חברת "אבו שלבק את הר זהב 2000". בין יתר החומרים שהועברו על ידי "הפורום לישראל ירוקה" למשטרה, גם תצפיות שערכו אנשיה בשטח, ומהן עלה כי המשאיות הגיעו בדרך כלל ממחצבת טריפי ולא עברו שום בידוק במעבר עופר.

ממשטרת ישראל נמסר כי נגד הקצין נפתחה חקירה במח"ש ובשל כך הוא הועבר מתפקידו לתפקיד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully