וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתירה חייזרים? הסרטון המצונזר שסיבך את נאס"א עם הגולשים

24.4.2016 / 8:36

חובבי הקונספירציות יצאו כנגד סוכנות החלל האמריקאית בעקבות וידאו שצולם בתחנת החלל הבינלאומית ובו נראה עצם מוזר בצורת פרסה טס בשמיים. הסרטון ששודר בזמן אמת נחתך לרגע קצר ולטענת הקונספירטורים זה נעשה כדי להסתיר עדויות על חייזרים

secureteam10

עפו עליהם: סוכנות החלל האמריקאית נאס"א מואשמת שטייחה עדויות על חייזרים - לאחר הפסקת השידור החי של תחנת החלל הבינלאומית, בו הופיע עצם מוזר בצורת פרסה. חובבי הקונספירציות טוענים כי העצם שצורתו U שנראה משייט באופק הוא עב"ם ונאס"א כיבתה את השידור לאחר שהתקרב מדי לתחנה.

העצם המסתורי נצפה לראשונה על ידי סקוט וורינג, כתב באתר העוסק בעב"מים. הוא העביר את התיעוד לצייד החייזרים טיילר גלוקנר, שהעלה את הסרטון לעמוד היוטיוב שלו. "כשמריצים את הוידאו מהר נראה שהעב"ם משנה תנוחה. זה ממצא מעניין וחשוד שמיד לאחר שרואים אותו זז נאס"א חתכה את השידור", אמר גלוקנר. "אני יודע שהם מנטרים את השידור החי אבל לפעמים הם לא זריזים מספיק ואנחנו יכולים לראות את העב"מים".

שידור של נאס"א הופסק בגלל חייזרים?. צילום מסך
הסערה התעוררה בעקבות העצם הקטן והלבן ברקע מצד שמאל./צילום מסך

גלוקנר הוסיף: "אנחנו מתעדים את הצילומים של נאס"א במשך שנים ובאופן מסתורי הסרטים "נחתכים" דווקא כשמופיעים עב"מים". לדבריו השידור הופסק גם בשנת 2014 כשדיסק צהוב וענק נראה טס ליד התחנה.

עוד באותו נושא

עב"ם בצורת סיגר ענק תועד ליד תחנת החלל הבינלאומית. צפו

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully